Pachet 1: Servicii de asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier, pentru obiectivul de investiţii:
Lot 1: "Construire Stadion cu capacitate de 30.000 locuri, Str. Ştefan Covaci nr. 1, municipiul Timişoara, judetul Timiş"- 342
Lot 2: "CONSOLIDARE ŞI MODERNIZARE SEDIUL CENTRAL AL DIRECŢIEI GENERALE DE POLIŢIE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI SITUAT ÎN CALEA VICTORIEI NR. 19, SECTOR 3, MUNICIPIUL BUCUREŞTI"-9293
...
Pachet 1: Servicii de asistenţă tehnică de specialitate prin diriginţi de şantier, pentru obiectivul de investiţii:
Lot 1: "Construire Stadion cu capacitate de 30.000 locuri, Str. Ştefan Covaci nr. 1, municipiul Timişoara, judetul Timiş"- 342
Lot 2: "CONSOLIDARE ŞI MODERNIZARE SEDIUL CENTRAL AL DIRECŢIEI GENERALE DE POLIŢIE A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI SITUAT ÎN CALEA VICTORIEI NR. 19, SECTOR 3, MUNICIPIUL BUCUREŞTI"-9293
NOTA:*Ofertantii participanti la procedura vor tine cont de denumirea completa a obiectivelor de investitii la intocmirea ofertei, asa cum se regasesc mai sus precum si in documentul Instructiuni pentru ofertanti, inclusiv in cazul constituirii garantiei de participare.
Valoarea estimată a pachetului (reprezentând totalitatea contractelor de atribuit în cadrul prezentei proceduri) este de 3.834.695,99 lei, fără TVA, compusa din:
Valoarea estimată a Lotului 1 este de 2.437.564,94 lei, fără TVA
Valoarea estimată a Lotului 2 este de 1.397.131,05 lei, fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 28 zile, respectiv 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 22 a zi, respectiv in a 12 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.