Acord-cadru de Furnizare ”Pâine, ouă și alte produse alimenta” - împartite în 6 LOTURI, necesare pentru asigurarea hranei
beneficiarilor institutionalizați în cadrul Centrelor pentru Copii, Centrelor de Îngrijire și Asistență pentru Persoane Adulte
cu Dizabilitățipentru aflate în subordinea DGASPC Botosani, în perioada 01.08.2022-31.07.2024. Produsele se vor livra la Centrele
pentru copii și centrele pentr...
Acord-cadru de Furnizare ”Pâine, ouă și alte produse alimenta” - împartite în 6 LOTURI, necesare pentru asigurarea hranei
beneficiarilor institutionalizați în cadrul Centrelor pentru Copii, Centrelor de Îngrijire și Asistență pentru Persoane Adulte
cu Dizabilitățipentru aflate în subordinea DGASPC Botosani, în perioada 01.08.2022-31.07.2024. Produsele se vor livra la Centrele
pentru copii și centrele pentru persoane adulte în cantitatile, caracteristicile(specificatiile) tehnice şi în condiţiile
solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul licitatiei publice deschise îl constituie incheierea unui acord –cadru pentru perioada
01.08.2022-31.07.2024. Se vor încheia 4( patru) contracte subsecvente, astfel: Contract subsecvent 1 pentru perioada 01.08.2022
- 31.01.2023 , Contract subsecvent 2 pentru perioada 01.02.2023-31.07.2023, Contract subsecvent 3 pentru perioada 01.08.2023
– 31.01.2024 , Contract subsecvent 4 pentru perioada 01.02.2024-31.07.2024, în funcție de existența resurselor financiare
alocate cu această destinație.Acordul cadru se va încheia cu maxim 3(trei) operatori economici clasați în ordinea prețului
ofertat, în cazul în care exista trei operatori economici declarati admiși (îndeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei
de atribuire). În cazul în care nu sunt minim trei operatori economici, acordul cadru se va încheia cu toți operatorii economici
calificați. Criteriul de atribuire al acordului cadru/contractului subsecvent de furnizare este “PRETUL CEL MAI SCĂZUT”/lot.
Autoritatea contractanta va semna acordul cadru doar cu operatorii economici situați pe locurile I,II,III/lot. Pentru încheierea
fiecărui Contract Subsecvent, se reia competiția în SEAP, cu operatorii economici semnatari ai acordului cadru, situați pe
primele trei locuri în clasamentul intermediar, contractul subsecvent urmand a fi atribuit operatorului economic clasat primul
loc, în ordinea pretului reofertat, aplicand criteriul de atribuire al contractului subsecvent de furnizare “PRETUL CEL MAI
SCĂZUT”/LOT.Reofertarea propunerilor financiare va avea loc în SEAP, înainte de a se incheia fiecare contract subsecvent de
furnizare, cu invitarea operatorilor economici semnatari ai acordului cadru, de a depune noi oferte financiare. Elementele
care fac obiectul reluarii competitiei- PRETUL- Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia îi va fi atribuit
contractul subsecvent: PRETUL CEL MAI SCAZUT. În cazurile prevazute la art.118 alin.(1) lit. b),autoritatea contractanta reia
competitia pe baza acelorasi termeni si conditii aplicate pentru atribuirea acordului-cadru,detaliate acolo unde este necesar
si completate daca este cazul cu alti termeni si conditii prevazute în documentatia de atribuire elaborata în cadrul procedurii
de atribuire a acordului-cadru, si cu respectarea urmatoarelor reguli procedurale: a) pentru fiecare contract subsecvent care
urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta consulta în SEAP operatorii economici semnatari ai acordul-cadru respectiv
care sunt capabili sa execute contractul; b) autoritatea contractanta beneficiara stabileste o perioada suficienta pentru
depunerea ofertelor in SEAP pentru atribuirea contractului, tinând seama de elemente specifice precum complexitatea obiectului
contractului si timpul necesar pentru transmiterea ofertelor în SEAP; c) ofertele se depun în SEAP, iar acestea nu vor fi
deschise pâna la expirarea perioadei stabilite de autoritatea contractanta.La fiecare lot la care participă cu ofertă, ofertantul
trebuie sa oferteze toate produsele cuprinse în lotul respectiv. Adjudecarea se va face pe fiecare LOT în parte, la cantitatea
maximă a acordului cadru.