Ofertantul va presta servicii de organizare a unui eveniment tematic in data de 29 iunie 2017, in localitatea Cluj-Napoca, pentru un numar de participanti cuprins intre 30 si 50 persoane; numarul exact de participan?i va fi comunicat prestatorului cu cel putin 5 zile inainte de data evenimentului. Bugetul maxim al achizitiei este de 4.500 lei, reprezentand un tarif unitar de 90 lei/persoana per eveniment. Pachetul de servic...
Ofertantul va presta servicii de organizare a unui eveniment tematic in data de 29 iunie 2017, in localitatea Cluj-Napoca, pentru un numar de participanti cuprins intre 30 si 50 persoane; numarul exact de participan?i va fi comunicat prestatorului cu cel putin 5 zile inainte de data evenimentului. Bugetul maxim al achizitiei este de 4.500 lei, reprezentand un tarif unitar de 90 lei/persoana per eveniment. Pachetul de servicii va cuprinde: 1. Asigurarea unui spa?iu adecvat in orasul Cluj-Napoca pentru un numar de 50 persoane unde se vor desfa?ura evenimentul tematic, pauza de cafea ?i prânzul cu urmatoarele dotari ?i utilita?i: a. Echipamente/instrumente de sonorizare, videoproiectoare b. Cabluri, prize, pentru laptop-uri ?i conectare la curent a echipamentului video-audio c. Internet wireless d. Amenajare prezidiu pentru 5 persoane 2. Asigurare pauza de cafea în stil bufet suedez pentru toti participantii la eveniment, format din: sucuri (carbogazoase ?i necarbogazoase), apa (minerala ?i plata), cafea (expresso ?i filtru), lapte, zahar, ceai, aperitive diversificate, minim 5 tipuri de produse de patiserie (dulce ?i sarat), prajituri diversificate, fructe; 3. Asigurare prânz în stil bufet suedez pentru toti participantii la eveniment, format din: aperitive (5 op?iuni), supa, fel principal (3 op?iuni), desert (3 op?iuni). Pe toata perioada de desfa?urare a evenimentului trebuie sa existe cel pu?in un reprezentant al ofertantului care sa se asigure ca serviciul furnizat este în conformitate cu solicitarile autoritatii contractante, potrivit prezentului anunt publicitar. Asigurarea serviciului se va face prin respectarea normelor sanitare ?i sanitar-veterinare în vigoare. Mentionam faptul ca evenimentul este finantat prin Programul Opera?ional Competitivitate, Axa prioritara 1: Cercetare, dezvoltare tehnologica ?i inovare (CDI) în sprijinul competitivitatii economice ?i dezvoltarii afacerilor, Ac?iunea 1.2.3. Parteneriate pentru transfer de cuno?tin?e, Proiect: Cre?terea competitivita?ii economice a sectorului forestier ?i a calita?ii vie?ii prin transfer de cuno?tin?e, tehnologie ?i competen?e CDI, ID / Cod My SMIS: P_40_380 / 105506, ctr. nr. 15/01.09.2016.