Feedback
I.D.: 59590458

Organizarea si derularea procedurilor de atribuire finantate din buget propriu

Data publicarii
03.08.21 Exista 151.332 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta privind prestarea serviciilor de consultanta in domeniul achizitiilor publice, in vederea organizarii si derularii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica de PRODUSE, conform legislatiei in vigoare in domeniul achizitiilor publice, finantate din buget propriu al autoritatii/entitatii contractante. Prestarea serviciilor de consultanta constau in: 1) elaborarea documentatiei de atribuire in baza C...
Oferta privind prestarea serviciilor de consultanta in domeniul achizitiilor publice, in vederea organizarii si derularii procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica de PRODUSE, conform legislatiei in vigoare in domeniul achizitiilor publice, finantate din buget propriu al autoritatii/entitatii contractante. Prestarea serviciilor de consultanta constau in: 1) elaborarea documentatiei de atribuire in baza CS/TM/SF/PT pus la dispozitie de catre autoritatea contractanta,respectiv: - Strategia de contractare; - Formularele aferente procedurii, inclusiv draft de contract; NOTA: draft-ul de contract se va adapta obiectului contractului, conform noii legislatii. - DUAE integrat in SICAP; - Completarea Instructiunilor catre ofertanti (Fisei de Date a Achizitiei); - Incarcarea documentatiei de atribuire pe paltforma SICAP; 2) Transmiterea documentatie de atribuire spre validate ANAP; - completarea si transmiterea anuntului de participare; - elaborarea si transmiterea raspunsului la solicitarile de clarificari din partea potentialilor ofertanti, aferente documentatiei de atribuire; 3)Completarea formularului de integritate-ANI; 4) Corespondenta dintre autoritatea contractanta si ANAP/dupa caz; 5)Consilierea comisiei de evaluare la descarcarea si vizualizarea ofertelor si documentelor care o insotesc, evaluarea ofertelor si atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv: - corespondenta dintre autoritatea contractanta si ANAP/dupa caz; - descarcarea si vizu
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu