Feedback
I.D.: 50960410

Organizarea procedurilor de achiziţie publică aferente proiectului "REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDEREA ŞI DOTAREA ŞCOLII GIMNAZIALE DIN LOCALITATEA DUDEŞTII NOI, JUDEŢUL TIMIŞ"

Data publicarii
26.10.20 Exista 270.168 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
30.10.20
 
 
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE_ORGANIZAREA PROCEDURILOR DE ACHIZITIE PUBLICA REABILITARE SCOALA GIMNAZIALA-semnat.rar
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ofertantul va trebui să presteze pentru un număr de 3 proceduri simplificate şi 7 achiziţii directe aferente proiectului "REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDEREA ŞI DOTAREA ŞCOLII GIMNAZIALE DIN LOCALITATEA DUDEŞTII NOI, JUDEŢUL TIMIŞ", finanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională (F.E.D.R.) prin Programul Operaţional Regional (P.O.R.) 2014-2020, următoarele servicii: - consultanţă privind stabilirea criteriilor...
Ofertantul va trebui să presteze pentru un număr de 3 proceduri simplificate şi 7 achiziţii directe aferente proiectului "REABILITAREA, MODERNIZAREA, EXTINDEREA ŞI DOTAREA ŞCOLII GIMNAZIALE DIN LOCALITATEA DUDEŞTII NOI, JUDEŢUL TIMIŞ", finanţat din Fondul European pentru Dezvoltare Regională (F.E.D.R.) prin Programul Operaţional Regional (P.O.R.) 2014-2020, următoarele servicii: - consultanţă privind stabilirea criteriilor de calificare, structura propunerilor financiare şi a propunerilor tehnice; - consultanţă întocmire strategii de contractare; - consultanţă întocmire fişe de date a achiziţiilor publice; - consultanţă întocmire formulare şi modele de contract; - consultanţă la publicarea documentaţiilor de atribuire în SICAP; - consultanţă privind elaborarea răspunsurilor la solicitările de clarificări primite de la operatorii economici până la data depunerii ofertelor sau data limită de solicitare a clarificărilor; - elaborarea proceselor verbale de deschidere a ofertelor; - elaborarea solicitărilor de clarificări către ofertanţi în etapele de evaluare; - participarea ca expert cooptat (tehnic şi financiar) la procedurile de achiziţii publice; - elaborarea rapoartelor procedurilor de atribuire; - elaborarea comunicărilor către ofertanţi a rezultatelor procedurilor de atribuire; - notificarea atribuirii contractelor; - consultanţă privind elaborarea punctelor de vedere pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de ofertanţi; - întocmirea dosarelor achiziţiilor; - urmărirea desfăşurării achiziţiilor publice în conformitate cu legislaţia în vigoare. Prestatorul va asigura secretariatul comisiei de evaluare a ofertelor prin participarea ca expert cooptat în cadrul procedurilor de achiziţie, va asigura servicii juridice constând în consultanţa şi va asigura reprezentarea autorităţii contractante în faţa C.N.S.C. în eventualitatea unor contestaţii pentru procedura de achiziţie publică. Conform Planului de achiziţii şi bugetului proiectului, se vor achiziţiona următoarele produse, servicii şi lucrări: - Achiziţie software de tipul Catalog electronic, - Serviciu de proiectare (include proiect tehnic şi DDE, documentaţii tehnice necesare obţinerii avizelor, asistenţă tehnică proiectant pe durata execuţiei lucrărilor), - Lucrări de execuţie (include amenajarea terenului, investiţia de bază conform subcap. 4.1, 4.2 şi 4.3 din DE şi organizarea de santier), - Serviciu de informare şi publicitate, - Serviciu de verificare Proiect Tehnic, - Serviciu de management şi consultanţă pentru implementare, - Serviciu de audit financiar extern, - Echipamente IT, - Dotări de tip mobilier pentru procesul de invăţământ (catedre, bănci, dulapuri, etc.), pentru cabinetul medical şi cantină, recipiente pentru colectarea selectivă a deşeurilor, - Asistenţă tehnică din partea dirigintelui de şantier.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu