Feedback
I.D.: 76527155

ORGANIZAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA SI CAIET SARCINI PENTRU „SERVICII DE CATERING PENTRU UNI

Data publicarii
12.12.22 Exista 199.367 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79418000-7
Pretul estimativ:
16.500,00 RON - 16.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ORGANIZAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA SI CAIET SARCINI PENTRU „SERVICII DE CATERING PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT DIN COMUNA SAG, JUDETUL TIMIS". ETAPA I ) Etapa de planificare-pregatire a procedurii de achizitie publica: consiliere pentru alegerea unei proceduri, pentru intocmirea strategiei de contractare, conform art. 9, alin. (2) din HG 395/2016; - consiliere in elaborarea notelor justificative pentru procedura i...
ORGANIZAREA PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA SI CAIET SARCINI PENTRU „SERVICII DE CATERING PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT DIN COMUNA SAG, JUDETUL TIMIS". ETAPA I ) Etapa de planificare-pregatire a procedurii de achizitie publica: consiliere pentru alegerea unei proceduri, pentru intocmirea strategiei de contractare, conform art. 9, alin. (2) din HG 395/2016; - consiliere in elaborarea notelor justificative pentru procedura in cauza, stabilirea criteriilor de calificare si selectie a ofertantilor si stabilirea criteriului de atribuire, elaborarea caietului de sarcini, a modelelor de formulare si a propunerii de contract. - publicare SICAP – consultanta in vederea organizarii procedurilor de achizitie publica, urmarind respectarea tuturor prevederilor legale in vigoare, pe intreaga perioada de elaborare si incarcare in SEAP a documentelor de atribuire precum si pe perioada de evaluare a ofertelor; – asigurarea consultantei si elaborarea documentatiilor necesare in cazul eventualelor contestatii; – intocmirea dosarului de achizitie publica. ETAPA II) Etapa de derulare a procedurii: asistenta in completarea si generarea anuntului de participare/anuntului de participare simplificat, a DUAE, conform DA, indrumare pentru utilizarea SICAP, consultanta in elaborarea raspunsurilor la solicitarile de clarificari primite din partea operatorilor . etc. conf. pozitie catalog Prestator. Intre parti se poate semna un crontract sau achizitia SICAP poate fi considerata contract intre parti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu