1. Organizare jurizare concurs: 7 membri juriu alcătuit din personalităţi ale vieţii culturale, specialişti în folclor muzical, etnografie, etc
-apariţii radio, tv pe canalele de specialitate şi apariţii publice frecvente în cadrul manifestărilor de acelaşi nivel;
2. Servicii artistice prestate de artişti profesionişti consacraţi în ţară artisti interpreti de muzica populara: GRUP VOCAL FELICIAN FARCASIU; ROXANA RECHE; MIH...
1. Organizare jurizare concurs: 7 membri juriu alcătuit din personalităţi ale vieţii culturale, specialişti în folclor muzical, etnografie, etc
-apariţii radio, tv pe canalele de specialitate şi apariţii publice frecvente în cadrul manifestărilor de acelaşi nivel;
2. Servicii artistice prestate de artişti profesionişti consacraţi în ţară artisti interpreti de muzica populara: GRUP VOCAL FELICIAN FARCASIU; ROXANA RECHE; MIHAI TEACĂ; ADINA HADA; SEBASTIAN STAN; ALEXANDRU PUGNA; VALERIA ŞI TRAIAN ILEA; NICULINA STOICAN; FLOAREA CALOTĂ; LAURA LAVRIC; CRISTIAN ŢĂRAN; IULIANA TUDOR – PREZENTATOR, sau având notorietate similară celor mai sus menţionaţi, după criterii precum : vânzări CD/DVD, număr de vizualizări online, apariţii radio, tv pe canalele de specialitate şi apariţii publice frecvente în cadrul manifestărilor de acelaşi nivel;
3. Servicii de organizare premiere: a) Marele premiu-1x5.000 lei; b) Premiul I-1x2.500 lei; c) Premiul II-1x1.500 lei;
d) Premiul III-1x1.200 lei; e) Premiul de popularitate-1x1.000 lei; f) Premiul special Felician Farcasiu-1x1.000 lei;
4. Servicii artistice prestate de orchestra de muzica populara de minim 18 solisti care sa aiba in componenta cel putin: 1 tambal, 2 contrabas, 2 acordeoane, 6 viori, 2 saxafon, 2 taragot, 1 baterist, 1 nai, 1 dirijor; dansatori figuraţie minim 2 perechi; servicii de sonorizare care sa asigure o calitatea necesara inregistrarii si difuzarii spectacolului concurs la TV
5. Servicii realizare concept artistic şi decor eveniment; (închiriere cicloramă, 1/2 mc lemn, 15 foi placaj, vopsele lavabile 20 l, coloranţi, 100 mp pânză); inchiriere sistem de lumini capabile sa ofere o luminozitate optima pentru inregistrare si redare la televiziune; închiriere podium.
6. Organizarea serviciilor de cazare si masa pentru 60 persoane/ 3 zile / 3 nopti (5 membri ai juriului + 15 concurenti + 6 membri orchestra + 20 operatori TV + 2 persoane radio + 16 artisti interpreti + 6 oficialitati)
7. Aranjamente florale, buchete de flori pentru premianţi, artişti invitaţi şi membrii juriului; verdeaţă şi flori decor; baloţi de paie min 7 buc, bostani decor min 50 buc
8. Asigurare produse de catering:
9. Materiale publicitare:
a) servicii design grafic materiale publicitare-1;
b) bilete personalizate-900 buc;
c) invitatii cu plic-100 buc;
d) program festival-1000 buc;
e) afise A0-40 buc;
f) afise A2-30 buc
g) afise A3 – 50 buc;
h) plachete personalizate-6 buc;
i) banner personalizat / mesh personalizat -50 mp;
j) diplome personalizate-50 buc,
k) mape personalizate 25 buc;
10. Servicii de publicitate si promovare mass-media şi social media
11. Servicii de inregistrare si difuzare de televiziune: post muzical/folcrlor cu acoperire nationala
12. Servicii artistice prestate de artişti profesionişti consacraţi în ţară
13. Organizare Târg de mestesugari (ţesător, iconar, opincar, cufărul bunicii) - minim 6 persoane; artişti pe picioroange costumaţi în straie populare, min. 2 perechi din două zone etnogr