1. Denumirea achiziţiei: Organizarea, acreditarea, coordonarea, supervizarea compartimentului medical pentru identificarea si elaborarea tuturor procedurilor de activitate medicala pentru situatiile ce pot aparea in cursul interventiilor de salvare si acordare a primului ajutor persoanelor salvate, cu personal specializat, prin incheierea unui contract de prestari servicii medicale.
2. Sursa de finanţare...
1. Denumirea achiziţiei: Organizarea, acreditarea, coordonarea, supervizarea compartimentului medical pentru identificarea si elaborarea tuturor procedurilor de activitate medicala pentru situatiile ce pot aparea in cursul interventiilor de salvare si acordare a primului ajutor persoanelor salvate, cu personal specializat, prin incheierea unui contract de prestari servicii medicale.
2. Sursa de finanţare: Bugetul de stat
3. Termenul de prestare al serviciilor: De la data semnarii contractului pana la 31.12.2020, cu posibilitate de prelungire, prin act aditional, pe o perioada de 4 luni, in functie de alocarile bugetare.
Pentru luna septembrie 2020 se va plati proportional cu zilele in care s-au prestat servicii, adica de la semnarea contractului si pana la sfarsitul lunii.
4. Condiţii de participare: Pot participa toţi operatorii economici interesaţi ( care se incadreaza cerintelor din caietul de sarcini) indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Autoritatea contractantă va achiziţiona serviciile de mai sus respectând prevederile art. 43 din HG nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În condiţiile în care oferta declarată câştigătoare se regăseşte în catalogul electronic, achiziţia directă se va realiza prin intermediul SEAP.
5. Denumirea, adresa, numărul de telefon şi adresa de e-mail a biroului de la care se pot solicita informaţii şi clarificări:
ARSVOM Constanta, Serviciul Securitate si Coordonare Operationala, Incinta port Constanta, dana 78, tel. 0241.616111, e-mail: arsvom@intersat-telecom.ro.
Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări cu cel puţin 4 (patru) zile lucratoare înaintea termenului limită pentru depunerea ofertelor, prin formularea unei solicitări scrise pe adresa de e-mail arsvom@intersat-telecom.ro, iar răspunsul la solicitările de clarificări va fi postat în cuprinsul anunţului publicat pe site-ul autorităţii contractante, in termen de 2 zile lucratoare.
6. Criteriul de atribuire: preţul cel mai scăzut.
Oferta declarată câştigătoare este cea cu preţul cel mai scăzut, în condiţiile îndeplinirii criteriilor de calificare solicitate la punctul III din caietul de sarcini ataşat.
7. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.