Organizarea şedinţelor Consiliului Director şi Adunării Generale ale BRCT Timişoara Logistica organizării şedinţelor Consiliului Director şi Adunării Generale ale BRCT Timişoara presupune (aprox. 2 şedinţe fizice, 8 întâlniri interne pregătitoare).
Prestatorul de servicii va pune la dispoziţie o persoană, pe durata derulării contractului, care va implementa activităţile aferente contractului, va gestiona urgenţele şi comuni...
Organizarea şedinţelor Consiliului Director şi Adunării Generale ale BRCT Timişoara Logistica organizării şedinţelor Consiliului Director şi Adunării Generale ale BRCT Timişoara presupune (aprox. 2 şedinţe fizice, 8 întâlniri interne pregătitoare).
Prestatorul de servicii va pune la dispoziţie o persoană, pe durata derulării contractului, care va implementa activităţile aferente contractului, va gestiona urgenţele şi comunicarea cu Beneficiarul, va participa la şedinţe de lucru pregătitoare dacă este cazul;Durata: 4 h/eveniment, estimare 11.00 – 15.00 (ora României);Tipul: fizic, cu respectarea regulilor de prevenire a răspândirii COVID-19, în locaţia Beneficiarului;Prestatorul va asigura suportul tehnic şi logistic necesar (sonorizare, echipamente utilizate în prezentări: laptop, pregătirea materialelor suport, bibliorafturi, aranjarea sălii cu 1 aranjament floral etc.), precum şi sprijinul tehnic în gestionarea echipamentelor;Prestatorul va asigura cateringul pe parcursul şedinţei pentru aprox. 15 persoane: apă plată 0,5l, apă minerală 0,5l, suc 0,5l, cafea, lapte de cafea, zahăr pentru cafea, pahare, paletine, aperitive dulci şi sărate;Prestatorul va asigura masa de prânz pentru participanţi la finalul şedinţei pentru aprox. 15 persoane;Prestatorul va asigura protocolul pentru întâlnirile de lucru interne premergătoare şedinţelor, aproximativ 2 întâlniri, 5 persoane/întâlnire: apă minerală 0,5l, cafea, lapte de cafea, zahăr pentru cafea, fructe.