Obiectul contractului îl reprezintă Organizare eveniment „Zilele municipiului Slatina ˮ , care se va desfăşura în perioada 5 - 7 iulie 2019. Prestarea serviciilor şi locaţia acestora sunt menţionate în caietul de sarcini care face parte integrantă din documentaţia de atribuire.
Principalele activităţi ce se vor efectua pentru organizarea evenimentului constau în:
• Asigurarea prezenţei interpreţilor şi trupelor ce v...
Obiectul contractului îl reprezintă Organizare eveniment „Zilele municipiului Slatina ˮ , care se va desfăşura în perioada 5 - 7 iulie 2019. Prestarea serviciilor şi locaţia acestora sunt menţionate în caietul de sarcini care face parte integrantă din documentaţia de atribuire.
Principalele activităţi ce se vor efectua pentru organizarea evenimentului constau în:
• Asigurarea prezenţei interpreţilor şi trupelor ce vor susţine spectacolul, conform programului prezentat în oferta;
• Asigurarea serviciilor de protocol în back-stage pentru prezentator şi artistii care vor evolua şi conditiilor pentru repetitie;
• Asigurarea participării unui prezentator ce va coordona programul muzical pe durata celor 3 zile ;
• Asigurare echipament scenotehnic, precum si a transportului pentru scenă şi echipament tehnic tur-retur ;
• Asigurarea necesarului de cabluri, distribuţii electrice, dimere, conectică necesară funcţionării instalaţiilor de sunet, lumini, video, etc., pe durata evenimentului ;
• Asigurarea montării şi demontării tuturor echipamentelor necesare desfăşurării evenimentului, conform legislatiei in vigoare.
• Asigurarea personalului tehnic calificat, specializat şi echipat corespunzător, necesar pentru instalarea/dezinstalarea echipamentului, cablarea acestuia şi a zonelor de interes cȃt şi personalul tehnic calificat şi specializat pentru operarea acestora pe perioada celor 3 zile.
• Operatorul economic îşi asumă integral responsabilitatea asigurării tuturor resurselor materiale, umane, şi financiare necesare realizării activităţiilor cuprinse în caietul de sarcini;
• Obţinerea tuturor autorizaţiilor necesare legate de transportul şi manipularea scenei şi a echipamentelor prezente în ofertă;
• Asigurarea serviciilor de transport, cazare, masă şi prestaţia tuturor participanţilor (artişti, formaţii, prezentator, tehnicieni, electricieni şi personalul necesar pentru buna desfăşurare a evenimentului)
• Operatorul economic va desemna un responsabil de eveniment care va colabora în permanenţă cu reprezentanţii desemnaţi de achizitor şi va mai avea un responsabil permanent la scenă care să răspundă de tot parcursul evenimentului.
• Va achita taxa UCMR – ADA, precum şi a tuturor avizelor şi acreditărilor la zi, cu respectarea legislaţiei românească şi europeană în vigoare privind spectacolele în aer liber;
NOTA: Operatorii economici vor putea solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legatură cu documentatia de atribuire, în a 4-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.