Feedback
I.D.: 76926110

Oficiul Naţional al Registrului Comerţului iniţiază o procedură de consultare a pieţe, în vederea achiziţionării de "Servicii de actualizare postgaranţie pentru sistemul Bigdata al ONRC, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software aferente".

Data publicarii
29.12.22 Exista 164.896 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2 72540000-2
Termenul limita pentru depunere:
16.01.23
 
 
Documente participare:
  1. 1.14942091202208_Raspuns consolidat-signed.pdf
  2. 2.RASPUNS SOLICITARE DE CLARIFICARE-signed.pdf
  3. 3.RASPUNS SOLICITARE DE CLARIFICARE_17.08-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În acest context, autoritatea contractantă informează operatorii economici cu privire la următoarele: Încheierea unui contract având ca obiect Achiziţia Servicii de actualizare postgaranţie pentru sistemul Bigdata al ONRC, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software aferente, cu valabilitate de 1 an de la data încheierii. Orice persoană/organizaţie interesată poate transmite autorităţii contractante opinii, su...
În acest context, autoritatea contractantă informează operatorii economici cu privire la următoarele: Încheierea unui contract având ca obiect Achiziţia Servicii de actualizare postgaranţie pentru sistemul Bigdata al ONRC, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software aferente, cu valabilitate de 1 an de la data încheierii. Orice persoană/organizaţie interesată poate transmite autorităţii contractante opinii, sugestii sau recomandări cu privire la aspectele supuse consultării, respectiv oferte indicative de preţ în vederea determinării valorii estimate a contractului ce urmează a fi atribuit, utilizând formele şi mijloacele de comunicare precizate în anunţul privind consultarea. Autoritatea contractantă va lua în considerare opiniile, sugestiile sau recomandările primite, în cazul în care le consideră relevante. Informaţiile cu privire la procesul de consultare a pieţei se găsesc accesând adresele: - www.e-licitatie.ro şi www.onrc.ro la secţiunea Achizitii publice - Consultarea pieţei 2022.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia serviciilor de depozitare şi gestionare documente şi servicii conexe, pentru Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale cu sediile în fiecare reşedinţă de judeţ 20.08.18
Echipamente pentru dotarea unităţilor de invatamant 10.07.19
“Implementare sistem de calcul în arhitectură hiperconvergentă” 19.09.18
- Stabilirea valorii estimate a achiziţiei "Servicii de arhivare şi depozitare arhivă" - Consultare cu privire la specificaţiile tehnice, în vederea evitării unor solicitări de clarificări ulterioare. - Consultare cu privire la documentele solicitate. 17.08.21
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Echipamente medicale, COD CPV 33100000-1 16.07.20
Echipamente medicale, COD CPV 33100000-1, COD CPV 51410000-9 Identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului de furnizare de echipamente medicale si alte produse similare necesare derularii activitatii Institutului Clinic Fundeni 05.06.19
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23