Feedback
I.D.: 93949797

Oferta tehnică şi financiară pentru încheierea unui acord-cadru de 3 ani (36 luni) pentru prestarea de servicii de prelucrare arhivistica pentru sediile Inspectoratului de Stat în Construcţii- I.S.C.

Data publicarii
29.02.24 Exista 1.404.805 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79995100-6
Termenul limita pentru depunere:
08.03.24
 
 
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini arhiva.docx
  2. C E N T R A L I Z A T O R D E P R E TU R I-semnat.docx
Locul realizarii:
Timiş, Tulcea, Suceava, Ialomiţa, Buzău, Bacău, Satu Mare, Neamţ, Arad, ...
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicita operatorilor economici interesati, o oferta neangajanta în vederea achizitiei de servicii de prelucrare arhivistică pentru sediile Inspectoratului de Stat în Construcţii-I.S.C. pentru o perioadă de 36 luni, conform specificatiilor tehnice atasate. Prezentul proces de consultare a pietei se deruleaza avand in vedere necesitatea autoritatii contractante de a initia o procedura pentru atribuirea unui acord-cadru ...
Se solicita operatorilor economici interesati, o oferta neangajanta în vederea achizitiei de servicii de prelucrare arhivistică pentru sediile Inspectoratului de Stat în Construcţii-I.S.C. pentru o perioadă de 36 luni, conform specificatiilor tehnice atasate. Prezentul proces de consultare a pietei se deruleaza avand in vedere necesitatea autoritatii contractante de a initia o procedura pentru atribuirea unui acord-cadru ce va avea ca obiect achiziţia serviciilor de prelucrare arhivistică pentru sediile Inspectoratului de Stat în Construcţii – I.S.C. Arhiva instituţiei este alcătuită majoritar din documente în format A4, însă nu se poate preciza în prezent o pondere a documentelor în funcţie de format, ţinând cont de faptul că acestea provin de la toate compartimentele/birourile/serviciile I.S.C., în funcţie de specificul activităţii (de ex. dosare/bibliorafturi care conţin documentaţii atât în format A4, cât şi planşe/proiecte în format A3 sau de dimensiuni diferite). I Scop principal IA.Intocmirea documentaţiei support-în special caietul de sarcini IB.Determinarea valoarii estimate a acordului cadru II Scop secundar: II.1 Obţinerea unei înţelegeri suplimentare în ceea ce priveşte piaţa relevantă a obiectului achiziţiei; II.2 Cunoaşterea numărului şi capacităţii operatorilor economici eligibili, relaţiei existente între operatorii economici care acţionează pe piaţa relevantă; II.3 Folosirea cunoştinţelor şi a experienţei operatorilor economici care acţionează pe piaţa relevantă. Descrierea necesităţii autorităţii contractante: Obţinerea de potenţiale soluţii tehnice şi financiare pentru satisfacerea cerinţelor autorităţii contractante, pentru serviciile de prelucrare arhivistică, aşa cum rezultă din specificaţiile tehnice anexate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 28.10.22
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 09.12.22
Soluţie financiară/soluţie tehnică în vederea demarării achiziţiei de Servicii de prelucrare arhivistică a documentelor din arhiva Agenţiei Naţionale de Cadastru şi Publicitate Imobiliară 03.04.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Ofertă financiară pentru încheierea unui acord – cadru de 4 ani (48 luni) pentru prestarea de servicii de printare - copiere - scanare, inclusiv mentenanţă echipamente în custodie pentru sediile Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C. 07.03.24
Ofertă financiară pentru încheierea unui acord – cadru de 3 ani (36 luni) pentru prestarea de servicii de pază şi monitorizare, inclusiv verificare sisteme de alarmă, sisteme de control acces şi sisteme de supraveghere video pentru sediile Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C. 05.05.23