Feedback
I.D.: 100957503

OFERTĂ FINANCIARĂ MANAGEMENT - AMPLASARE STAŢII DE REÎNCĂRCARE PENTRU VEHICULE ELECTRICE

Data publicarii
01.08.24 Exista 34.518 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79400000-8
Pretul estimativ:
23.500,00 RON - 23.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile pentru care se ofertează sunt următoarele: •Realizarea unei proceduri de lucru pentru optimizarea obţinerii documentelor aferente plăţiilor. În acest sens prestatorul va pune la dispoziţia beneficiarului un set de proceduri de lucru pentru efectuarea decontului care să cuprindă un grad de detaliu adecvat înţelegerii personalului echipei de implementare. Procedura va fi actualizată permanent cu modificările/ notif...
Serviciile pentru care se ofertează sunt următoarele: •Realizarea unei proceduri de lucru pentru optimizarea obţinerii documentelor aferente plăţiilor. În acest sens prestatorul va pune la dispoziţia beneficiarului un set de proceduri de lucru pentru efectuarea decontului care să cuprindă un grad de detaliu adecvat înţelegerii personalului echipei de implementare. Procedura va fi actualizată permanent cu modificările/ notificările primite; •Consultanţă intocmire/transmitere dosarului electronic pentru plăţile efectuate de beneficiarii autorităţi ale administraţiei publice locale, •Consultanţă intocmire/transmitere dosarului electronic pentru plăţile care urmează a fi efectuate de beneficiarii autorităţi ale administraţiei publice locale. •Colaborarea cu membrii echipei de proiect internă a beneficiarului în redactarea cererilor de transfer şi a rapoartelor de progres •optimizarea depunerilor decontului în vederea evitării blocării derulării proiectului; în acest sens prestatorul va elabora un grafic realist, asumat de prestatorul de servicii; •întocmirea şi verificarea conformităţii şi corectitudinii dosarului cu anexele aferente •suport de specialitate la întocmirea de acte adiţionale la contractul de finanţare şi notificări către Autoritatea finanţatoare, dacă este cazul. În acest sens, furnizorul va pune la dispoziţia beneficiarului atât anexele cât şi memoriile justificative cu informaţii elocvente şi suficiente pentru aprobarea notificărilor/ actelor adiţionale. •asigură
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Caietul de Sarcini pentu achizitia serviciului de citire cu tertii pentru DEER. Este necesar ca noile concepte si metode de lucru să fie validate înainte de stabilirea formei finale a C.S. supus achiziţiei, avand in vedere posibilitatea participarii la achiziţie a unui nr. mare de ofertanti. 11.10.24
Pachet complet pentru 320 persoane -sala,logistica, mape cursanti/suport curs x 60 ore / persoana 10.05.18
Pachet complet pentru 320 persoane -sala,logistica, mape cursanti/suport curs x 60 ore / persoana 10.05.18
Delegarea gestiunii Serviciului de iluminat public din MUNICIPIUL ALBA IULIA, prin concesionare  
Servicii de normare a muncii – elaborare si/sau verificare norme de munca, norme de personal, sfera de atributii pentru activitatile din cadrul DEER; propunerea de optimizare a structurii functionale; propunere unui sistem nou de salarizare bazat pe managementul performantei – obiective si indicator 10.07.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Elaborarea hartilor de risc natural pentru cutremure si alunecari de teren si a bancilor de date aferente pentru UAT urile din Judetul Alba" 30.04.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Elaborarea hartilor de risc natural pentru cutremure si alunecari de teren si a bancilor de date aferente pentru UAT urile din Judetul Alba" 20.05.24
Servicii audit financiar  
Achizitie - Servicii catering pentru 320 persoane/16 grupe x15 zile de curs (4h/zi) 10.05.18
Achizitie servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor la obiectivul de investiţii "Modernizare drum vicinal Calea Ivascanilor” in comuna Metes, localitatea Ampoita, jud Alba. 06.06.18