Feedback
I.D.: 74978634

Obtinerea unei valori estimate si a unui timp de lucru necesar pentru prestarea serviciilor juridice in vederea subînchirierii spatiului pentru găzduirea sediului centrului european de competenţe în domeniul industrial, tehnologic de cercetare în materie de securitate cibernetică

Data publicarii
08.11.22 Exista 698.246 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79100000-5
Termenul limita pentru depunere:
10.11.22
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru prestarea serviciilor, se solicita un avocat/expert care sa detina cel putin calificarile si expertiza urmatoare: - diploma de licenta in domeniul juridic - competente lingvistice: cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) nivel avansat - experienta similara a avocatului/expertului in negocierea si intocmirea contractelor de inchiriere/subinchiriere. Principalele etape ale prestării serviciilor, fără a fi lim...
Pentru prestarea serviciilor, se solicita un avocat/expert care sa detina cel putin calificarile si expertiza urmatoare: - diploma de licenta in domeniul juridic - competente lingvistice: cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) nivel avansat - experienta similara a avocatului/expertului in negocierea si intocmirea contractelor de inchiriere/subinchiriere. Principalele etape ale prestării serviciilor, fără a fi limitative sau exhaustive, sunt: 1.Întocmire contract de subînchiriere şi negocierea clauzelor contractuale între MCID şi Comisia Europeană conform cerinţelor şi solicitărilor Comisiei Europene, asistarea şi consultarea juridică a MCID, negocierea şi sprijinirea MCID în procesul negocierii clauzelor contractuale; 2.Analiza juridică amănunţită a prevederilor contractuale prevăzute în draftul contractului de subînchiriere; 3.Elaborarea şi revizuirea documentaţiei legale pentru procesul negocierii clauzelor contractuale prin respectarea tuturor cerinţelor legale în vigoare; 4.Participarea la elaborarea, negocierea şi semnarea Contractului de subînchiriere între Ministerul Cercetării, Inovării şi Digitalizării şi Comisia Europeană, inclusiv la deplasările pe care le implică negocierea clauzelor contractuale, în România sau în străinătate; 5.Optimizarea procesului de negociere prin asistarea şi consultarea juridică a MCID; 6. Întocmirea de rapoarte de specialitate juridică privind subînchirierea care face obiectul serviciilor şi prezentarea acestora factorilor de conducere ai MCID; 7. Serviciile juridice, constau printre altele şi în urmărirea continuă a schimbărilor dispoziţiilor legale relevante pentru autoritatea contractantă în legătură cu domeniul de activitate şi obiectivele serviciilor, analiza implicaţiilor noilor reglementări şi informarea acesteia cu privire la conţinutul astfel reglementat. Rezultatele care trebuie obţinute în urma prestării serviciilor 1.Consultanţă juridică a MCID privind riscurile contractuale în procesul de negociere şi de subînchiriere; 2. Respectarea tuturor prevederilor legale în materia subînchirierii, în redactarea draftului contractului şi a contractului final; 3. Prezenţa prestatorului la toate fazele procesului de negociere precum şi la semnarea contractlui de subînchiriere; 4. Întocmirea contract subînchiriere conform prevederilor legale în materie. Rapoarte şi Informări - Raport de specialitate juridică după întocmirea draftului contractului de subînchiriere în care se va face o analiză a prevederilor legale astfel încât să ofere MCID o perspectivă de ansamblu asupra drepturilor şi obligaţiilor părţilor; - Raport de specialitate juridică negociere clauze contract de subînchiriere prin care se propune varianta finală a contractului de subînchiriere - Raport de specialitate privind participarea la negocieri. -Raport de specialitate (dacă este cazul) privind schimbări legislative relevante pentru autoritatea contractantă în legătură cu domeniul de activitate şi obiectivele serviciilor, analiza implicaţiilor noilor reglementări şi informarea MCID cu privire la conţinutul astfel reglementat. Avand in vedere informatiile prezentate mai sus, rugam operatorii economici de profil sa transmita urmatoarele: - numarul de ore necesare a fi prestate de catre avocatul/expertul propus pentru realizarea tuturor activitatilor solicitate mai sus; - pretul/tariful/onorariul exprimat in lei fara TVA per ora
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu