”Serviciu de aplicaţie şi procesare date la nivel central şi regional cu scopul gestionării stocurilor de materiale si piese - care să includă atât serviciile aferente de procesare de date, cât şi serviciile de suport pentru utilizatori prin „helpdesk” .
13 unităţi operare date – (sub-gestiuni, 12 aflate în teritoriu, 1 la Braşov):
• introducere de date, recepţii, avize, facturi, bonuri de transfer, bonuri de consum, com...
”Serviciu de aplicaţie şi procesare date la nivel central şi regional cu scopul gestionării stocurilor de materiale si piese - care să includă atât serviciile aferente de procesare de date, cât şi serviciile de suport pentru utilizatori prin „helpdesk” .
13 unităţi operare date – (sub-gestiuni, 12 aflate în teritoriu, 1 la Braşov):
• introducere de date, recepţii, avize, facturi, bonuri de transfer, bonuri de consum, comenzi etc.
• vizualizare şi listare de rapoarte şi situaţii privind stocurile.
• 3 unităţi vizualizare – (toate la Braşov)
• vizualizare cu generarea şi listarea de situaţii şi rapoarte privind stocurile respective în vederea urmăririi, controlului şi contabilizării.
Descrierea serviciilor solicitate in Caietul de sarcini nr. 100/3789/2018 atasat.