Feedback
I.D.: 40109528

Obtinerea de date/info pt initierea unei proceduri de achizitie cu privire la "Servicii de organizare conferinte si evenimente" de catre asocierea de Aut Contr formata din Sectorul 4 al Mun Bucuresti (lider) si Directia Gen de Imp si Taxe Locale S4, cf protocol de asociere nr. P9.3/159/19.11.2019

Data publicarii
19.11.19 Exista 987.217 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55120000-7 79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
02.12.19
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Asocierea de Autoritati Contractante formata din Sectorul 4 al Mun Bucuresti (lider) si Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4, conform protocol de asociere nr. P9.3/159/19.11.2019, organizeaza o consultare de piata în vederea initierii si pregătirii documentatiei aferene unei proceduri de achiziţiei avand ca obiect "Servicii de organizare conferinte si evenimente", prin raportare la obiectul acordului cadr...
Asocierea de Autoritati Contractante formata din Sectorul 4 al Mun Bucuresti (lider) si Directia Generala de Impozite si Taxe Locale Sector 4, conform protocol de asociere nr. P9.3/159/19.11.2019, organizeaza o consultare de piata în vederea initierii si pregătirii documentatiei aferene unei proceduri de achiziţiei avand ca obiect "Servicii de organizare conferinte si evenimente", prin raportare la obiectul acordului cadru pe care intentioneaza sa il incheie si pentru a informa operatorii economici cu privire la planurile de achiziţie şi cerinţele avute în vedere în legătură cu aceasta. Obiectivele avute în vedere: autoritatea contractantă deruleaza un proces de consultare a pieţei, ca parte a procesului de achiziţie publică, în cadrul etapei de planificare/pregătire, intenţionanand să achiziţioneze "Servicii de organizare conferinte si evenimente", Autoritatile dorind sa se asigure ca modalitatea de atribuire, precum şi modalitatea de derulare a contractarii, descrierea serviciilor, precum si alte aspecte obţinute în urma consultarii pietei, vor asigura potenţiale soluţii tehnice, financiare sau contractuale pentru satisfacerea nevoii autorităţii contractante. Serviciile vizate sunt urmatoarele: 1. Organizare Conferinţe Pentru serviciile privind conceptul si organizarea de “Conferinţe": - Conceptul privind temele de dezbatare in cadrul conferintei Exemplu: • Raportul dintre nevoile comunitatii de afaceri si planul de dezvoltare al Sectorului 4, conferinta menita sa stimuleze realizarea planului de dezvoltare participativa al Sectorului 4 in intervalul 2020-2030 • Dezvoltarea mediului de afaceri prin realizarea de facilitati fiscale menite sa stimuleze realizarea unor Hub-uri de business pe raza teritoriala al Sectorului 4 • Masuri de prevenire si reducere a criminalitatii pe raza Sectorului 4, implementarea unui sistem de supraveghere video - Creaţie grafică (logo) • Afise, Flyere, Roll-up-uri, Spidere - Amenajare sala si personal tehnic • Asigurare sonorizare, microfoane, staţie de amplificare, mixer sunet, sistem de lumini • Amenajare sală, dotarea salii cu microfoane mobile/fixe, laptop şi telecomandă, videoproiector, ecran de proiecţie si laser pointer; transport echipamente etc ) • Servicii transcriere înregistrare audio • Asigurare personal tehnic pentru supervizare pe parcursul evenimentului, pentru înregistrarea participanţilor (realizare baza de date participanti) • Asigurare personal tehnic pentru fotografii pe parcursul evenimentului - Asigurare materiale de prezentare • Mape, Bloc-notes, pixuri personalizate etc - Asigurare servicii de catering - Asigurarea locatiei in functie de nr. de persoane participante la conferinta 2. Organizare evenimente lansare proiecte de investitii: - Creare logo eveniment - Amenajare sala si personal tehnic • Amenajare sală, dotarea salii cu microfoane mobile/fixe, laptop şi telecomandă, videoproiector, ecran de proiecţie si laser pointer; transport echipamente etc ) • Servicii transcriere înregistrare audio • Asigurare personal tehnic pentru supervizare pe parcursul evenimentului, pentru înregistrarea participanţilor (realizare baza de date participanti) • Asigurare personal tehnic pentru fotografii pe parcursul evenimentului - Asigurare materiale personalizate organizare eveniment • Ecusoane • Memorie portabila (min.16 GB) • Set pix personalizat • Brosură • Banner • Roll up - Asigurare servicii de catering - Asigurarea locatiei in functie de nr. de persoane participante la eveniment
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu