Executia contractului presupune urmatoarele activităţi intr-o perioadă de 13 luni:
servicii de proiectare in termen de 3 luni, de la data menţionată în Ordinul de începere a prestării serviciilor de proiectare emis de către autoritatea contractantă, nefiind inclusă şi durata serviciilor de verificare a proiectului tehnic de către verificatori tehnici atestaţi;
execuţia lucrărilor, inclusiv organizarea de şantier in ter...
Executia contractului presupune urmatoarele activităţi intr-o perioadă de 13 luni:
servicii de proiectare in termen de 3 luni, de la data menţionată în Ordinul de începere a prestării serviciilor de proiectare emis de către autoritatea contractantă, nefiind inclusă şi durata serviciilor de verificare a proiectului tehnic de către verificatori tehnici atestaţi;
execuţia lucrărilor, inclusiv organizarea de şantier in termen de 10 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a lucrărilor emis de către autoritatea contractantă.
asistenţă tehnică din partea proiectantului va fi pe toată durata de execuţie a lucrărilor, până la semnarea fără obiecţiuni a procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor inclusiv pentru elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei şi pentru onţinerea autorizaţiei ISU (durata contracuala de realizare a activitatilor urmand a se prelungi până la momentul finalizării obiectivului de investiţii, în condiţiile Legii 98/2016 – aceasta urmand a fi o modificare nesubstantiala a contractului de achizitie).
Principalele lucrări care vor fi executate sunt prezentate în documentaţia SF cu elemente de DALI anexata şi se referă cu titlul orientativ la execuţia următoarelor:
1. Se repară soclul actual ; se pregăteşte soclul şi peretele pentru aplicarea straturilor de termosistem la soclu.
2. Se desface şi se reface trotuarul de protecţie. Se va aplica un termosistem;
3. Se demolează rampa de acces persoane cu dizabilităţi existentă şi se reface;
4. Se desface termosistemul aplicat. Se fac reparaţii ale tencuielilor pentru toată cłădirea in vederea aplicării termosistemului;
5. Se demontează tàmplăria exterioarà şi se ìnlocuieşte ;
6. Se repará tencuielile spaleţilor golurilor de la ferestre şi uşi şi se refac zugrăvelile interioare ;
7. Se va monta un sistem profesional de evacuare a apelor pluviale din jgheaburi şi burlane;
8. La şarpanta acoperişului se vor face reparatii prin platuire sau înlocuire a elementelor sarpantei necorespunzatoare;
9. Se vor trata elementele şarpantei cu substante ignifuge şi contra acarienilor după care se vor monta straturile de termoizolatie si suport pentru circulaţie;
10. Se înlocuieşte învelitoarea din ţiglă ceramică;
11. Se desface stratul de termoizolaţie din zgură turnată şi se înlocuişte cu un strat de izolaţie termică;
12. Se monteazà parazăpezi;
13. Se creează acces la şarpantă şi învelitoare;
14. Se vor efectua reparaţiile la tencuieli ìn vederea montării termosistemului;
15 . Se vor schimba ferestrele şi uşile din tâmplărie din PVC montate. Se refac tencuielile şi vopsitoriile, se montează glafuri noi din tablă zincată vopsită.
16. La PARTER - se modífică compartimentarea grupului sanitar;
17. La ETAJ - se majorează goluri de uşi;
18. Pentru îmbunătăţirea condiţiilor de exploatare şi cresterea eficientei energetice a clădirii se vor monta 180 de panouri fotovoltaice pe acoperiş;
19. Se va termoizola cládirea a conform indicaţiilor de mai jos pentru asigurarea condiţiilor optime de exploatare :
20. Lucrări de reabilitare termică a anvelopei
21. Se finisează cládirea conform indicatiilor din proiectul de arhitectură.
22. Lucrări da reabilitare a sistemului de incalzire si preparare ACM
23. Realizarea unei instalatii de incalzire —racire cu chiller cu pompe de caldura montat in paralel si ca solutie alternativa la solutia de incalzire cu centralele murale pe gaz natural;
24. Lucrari de reabilitare a sistemului de iluminat;
25. Lucrari de reabilitare a instalatiilor sanitare;
26. Lucrâri de realizare a unei instalatii de generare curent electric din surse regenerabile - panouri fotovoltaice;
27. Realizarea unei instalatii de preparare ACM cu panouri solare pentru preparare ACM;
28. Montarea unui sistem de ventilare cu recuperare de caldura, montat local, in fiecare sala de clasa;
29. ln incinta scolii se propune amenajarea unei platforme destinate depozitarii temporare a deseurilor (selectiv) in pubele;
30. In partea posterioara a parcelei se doreste amplasarea unor pergole acoperite, care va deservii corpul de cladire si va favoriza iesirea elevilor in recreatie, in zilele cu precipitatii. Toate imprejmuirile sitului scolii se vor prevedea la o inaltime de 2,40 m.
Se vor respecta propunerile şi recomandările regăsite la nivelul tuturor avizelor/acordurilor/autorizaţiilor aferente Certificatului de Urbanism şi documentaţiei S.F. cu elemente de DALI proiect nr. 3/2023 intocmit de SC REAL PROIECT S.R.L. şi vor fi implementate în documentaţiile elaborate ce se vor preda către Autoritatea contractantă.
În implimentarea proiectului, Contractantul va avea în vedere obligativitatea repectării principiilor DNSH (Do No Significant Harm), in conformitate cu toate prevederile Ghidului Specific privind regulile şi condiţiile aplicabile finanţării din fondurile europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă în cadrul apelurilor de proiecte PNRR/2022/C10, componenta 10 — Fondul local.
Valoarea estimata a contractului a fost determinată pe baza valorilor inscrise in Devizul General, faza SF cu elemente de DALI, nr. 3/2023, intocmit de SC REAL PROIECT S.R.L., este de 8.457.413,50 lei fara TVA si contine:
Proiectare (cap 3.5) 270.658,88 lei lei fara TVA
Asistenta tehnica din partea proiectantului (cap 3.8.1) 6.000,00 lei lei fara TVA
Lucrari de construcţii şi instalaţii (cap 4.1) 6.342.009,36 lei lei fara TVA
Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj ( cap 4.2) 1.720.037,82 lei fara TVA
Organizare de santier (cap 5.1) 118.707,44 lei lei fara TVA
TOTAL VALOARE 8.457.413,50 lei lei fara TVA
Suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute in cuantum de 1.724.341,21 lei fara TVA nu face parte din valoarea estimată şi nu se va oferta. Accesarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute se va realiza de către executant numai printr-o justificare tehnică şi economică ce va fi aprobată de către Achizitor, în vederea realizării activităţilor necesare pentru activităţile care fac obiectul contractului.
Autoritatea contractantă nu are posibilitatea de a acorda avans.