Feedback
I.D.: 33082732

Obiectul contractului il reprezinta un "Sistem perimetral pentru detectie, recunoastere si identificare"

Data publicarii
10.01.19 Exista 80.456 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35120000-1
Termenul limita pentru depunere:
31.01.19
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1004335.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Penitenciarul Arad a initiat in anul 2018 , 3 proceduri de achizitie publica, acestea anulandu-se din cauza faptului ca nu a participat nici un operator economic la licitatie. Pretul estimat pentru indeplinirea contractului a fost 191.596,64 fara TVA, autoritatea contractanta identificand ca principal risc pentru neindeplinirea contractului, punerea in concordanta dintre modul de implementare a contractul...
Penitenciarul Arad a initiat in anul 2018 , 3 proceduri de achizitie publica, acestea anulandu-se din cauza faptului ca nu a participat nici un operator economic la licitatie. Pretul estimat pentru indeplinirea contractului a fost 191.596,64 fara TVA, autoritatea contractanta identificand ca principal risc pentru neindeplinirea contractului, punerea in concordanta dintre modul de implementare a contractului si pretul estimat . Sistemul are rolul principal de a supraveghea video interiorul locului de deţinere şi zona perimetrală, de a detecta intruziunea, de a recunoaşte şi identifica ţinta din zona de responsabilitate, de a alerta intruziunile şi părăsirea neautorizată prin zonele prestabilite precum şi semnalarea încercărilor de evadare. Având în vedere faptul că, în derularea contractului, se vor vehicula date şi informaţii clasificate „secret de serviciu”, nu vor fi publicate în S.I.C.A.P. documentele care conţin astfel de informaţii, urmând ca acestea să fie puse la dispoziţia potenţialilor candidaţi/ofertanţi, la solicitarea lor, după dovedirea faptului că deţin „Programul de prevenire a scurgerii de informaţii clasificate” avizat de către Autoritatea Desemnată de Securitate (Serviciul Român de Informaţii) şi a îndeplinirii celorlalte dispoziţii legale în vederea asigurării confidenţialităţii şi a protecţiei informaţiilor din cuprinsul materialelor clasificate, conform prevederilor legale care reglementează protecţia informaţiilor clasificate în România. Aşadar, o parte dintre detaliile de execuţie al acestui obiectiv de investiţii ”perimetrul unităţii” sunt clasificate „secret de serviciu”, prin urmare trebuie îndeplinite, pentru a intra în posesia acestora pentru studiu, următoarele cerinţe: 1. Societatea trebuie să facă dovada că este avizat, de către Autoritatea Desemnată de Securitate (Serviciul Român de Informaţii), „Programul de prevenire a scurgerii de informaţii clasificate (PPSIC)”; Se acceptă ca dovadă o declaraţie pe propria răspundere din care să reiasă că societatea în cauză deţine un „ P.P.S.I.C”, avizat de către S.R.I., numărul adresei de returnare a P.P.S.I.C. avizat, precum şi alte date relevante în acest sens. Pentru transmiterea documentaţiei clasificate, societatea în cauză trebuie să fie cuprinsă în sistemul S.R.I. de colectare, transport, distribuire şi protecţie a corespondenţei clasificate, în condiţiile prevăzute de H.G.R. nr. 1349/2002. 2. Societatea să prezinte lista cu personalul autorizat pentru acces la informaţii clasificate, cel puţin din clasa „secret de serviciu”, care va avea acces la această documentaţie clasificată (seria şi nr. autorizaţiei, perioada de valabilitate a acesteia). Această listă va fi acualizată de către ofertantul declarat câştigător, după caz cu personalul care va fi implicat în implementarea în teren a întregului sistem de supraveghere video. 3. Dacă se doreşte consultarea documentaţiei tehnice la sediul autorităţii contractante, reprezentantul legal al ofertantului trebuie să facă dovada autorizării pentru acces la informaţii clasificate, cel puţin pentru clasa „secret de serviciu”. Fişa tehnică se va putea solicita la sediul unităţii, doar dupa demararea procedurii de licitatie publica, iar la ridicarea documentelor persoana trebuie să prezinte delegaţia pentru ridicarea documentelor clasificate „Secret de serviciu”.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract asistenta tehnica dirigentie de santier pt lucrari aferente obiectivului de inveatitii Lucrari de reabilitare termica si modernizare spatii de lucru la ipj Arad si UM 0556 Arad, cod Smis 117765 27.05.21
Lucrări de construire, reparatii si reabilitare imobil prin înlocuirea acoperişului, mansardare şi realizarea unor spaţii utile  
Lucrări de construire, reparatii si reabilitare imobil prin înlocuirea acoperişului, mansardare şi realizarea unor spaţii utile  
Contract asistenta tehnica dirigentie de santier pt lucrari aferente obiectivului de inveatitii Lucrari de reabilitare termica si modernizare spatii de lucru la ipj Arad si UM 0556 Arad, cod Smis 117765  
Studiu de prefazabilitate pentru obţinerea energiei termice şi electrice din valorificarea deşeurilor Municipale şi Servicii de consultanţă pentru proiectul "EDA-Energie din Deşeuri Arad"  
"Execuţie lucrări" pentru obiectivul de investiţii "RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ A CLĂDIRII BIBLIOTECII JUDEŢENE A.D. XENOPOL ARAD ŞI A COMPLEXULUI MUZEAL ARAD" 04.07.24
„Execuție lucrări” pentru obiectivul de investiții „RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ A CLĂDIRII BIBLIOTECII JUDEȚENE A.D. XENOPOL ARAD ȘI A COMPLEXULUI MUZEAL ARAD” 04.07.24
Furnizare mobilier şcolar în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din judeţul Arad", cod F-PNRR-Dotări-2023-4768 - 4 Loturi. 16.05.24
Furnizare mobilier școlar în cadrul proiectului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din județul Arad”, cod F-PNRR-Dotări-2023-4768 - 4 Loturi. 16.05.24
Achizitie lucrari asfaltare si pavare proiect integrat, comuna Socodor, judetul Arad