Feedback
I.D.: 95101898

Obiectul contractului il constituie achizitia "Serviciu pentru întreţinerea şi service-ul ascensorului situat în B-dul Timişoara, sector 6, Bucuresti. Valoare estimata 4.800,00 lei fara TVA

Data publicarii
27.03.24 Exista 457.737 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Termenul limita pentru depunere:
04.04.24 23:30
Pretul estimativ:
4.800,00 RON - 4.800,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini service ascensor.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea estimata totala fara TVA a serviciului pentru 8 luni (01.05-31.12.2024) este de 4.800,00 lei fara TVA. Ofertele vor fi transmise autoritatii contractante pe adresa de e-mail: achizitii@dgpi.ro sau la numarul de fax +40 213156911. Oferta trebuie sa fie ferma. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA, cu maxim doua zecimale. Valabilitate oferta: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. In cazul o...
Valoarea estimata totala fara TVA a serviciului pentru 8 luni (01.05-31.12.2024) este de 4.800,00 lei fara TVA. Ofertele vor fi transmise autoritatii contractante pe adresa de e-mail: achizitii@dgpi.ro sau la numarul de fax +40 213156911. Oferta trebuie sa fie ferma. Pretul va fi exprimat in lei fara TVA, cu maxim doua zecimale. Valabilitate oferta: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. In cazul ofertei declarata castigatoare valabilitatea acesteia se va prelungi pe toata perioada de derulare a contractului. Termen de plata: maxim 30 de zile calendaristice de la primirea facturii in contul de TREZORERIE al operatorului economic declarat castigator, prin OP, din conturile de virament ale beneficiarului, în conformitate Legea nr. 72/2013 privind masurile pentru combaterea intarzierii in executarea obligatiilor de plata a unor sume de bani rezultand din contracte incheiate între profesionisti si între acestia si autoritati contractante. Oferta va fi va fi elaborata astfel incat sa rezulte ca sunt indeplinite si asumate in totalitate cerintele prevazute in caietul de sarcini si prezentul anunt. Prin asumare nu se intelege simpla declaratie cu privire la respectarea cerintelor, ci prezentarea informatiilor tehnice detaliate care sa permita verificarea modului concret in care cerintele sunt indeplinite. Ofertantul va menţiona în ofertă durata contractului pe o perioada de 8 luni (01.05-31.12.2024), respectiv posibilitatea prelungirii contractului cu 4 luni în anul 2025 (ianuarie-aprilie). Menţionăm faptul că pentru aceste servicii se va incheia contract de prestari servicii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu