Feedback
I.D.: 16107490

Obiectul contractului îl constituie achizitia de servicii de organizare si participare la “Conferinta nationala pentru consultarea factorilor interesati” – Bucuresti 18 ianuarie 2017.

Data publicarii
16.11.16 Exista 104.356 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
24.11.16
Pretul estimativ:
90.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achizitia de servicii de organizare si participare la “Conferinta nationala pentru consultarea factorilor interesati” – Bucuresti 18 ianuarie 2017.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate privind achizitia de servicii de organizare conferinţa naţională, workshop-uri şi promovare program. 25.09.19
CONTRACT DE PRESTARI SERVICII MEDICALE Obiectul prezentului contract îl constituie efectuarea de catre Prestator a serviciilor medicale profilactice care sa asigure supravegherea sanata?ii salaria?ilor Beneficiarului, pe baza riscurilor declarate de angajator, în conformitate cu pre 25.11.16
act aditional 4.1. Obiectul principal al contractului îl constituie achizi?ionarea serviciilor de reparare ?i între?inere a autoturismelor aflate în perioada de garan?ie, marca Duster (3 buc) din dotarea ministerului, pentru anul 2016.  
Obiectul contractului îl constituie furnizarea unui miniîncărcător frontal, cod CPV 42418900-8, conform specificaţiilor tehnice din documentul ataşat. 11.06.20
Modernizare mașină de tipar Intaglio Proofing System – grup dozare. Obiectul contractului îl constituie furnizarea, livrarea, recepția, instalarea, punerea în funcțiune [...] detalii pe www.e-licitatie.ro  
MODERNIZARE MAŞINA DE TIPAR INTAGLIO PROOFING SYSTEM – GRUP DOZARE Obiectul contractului îl constituie furnizarea, livrarea, recepţia, instalarea, punerea în funcţiune a unui grup de dozare pentru echipamentul Intaglio Proofing System.  
„Upgrade 2 linii de finisare marcaje la echipamentul Atlas 1200” Obiectul contractului îl constituie furnizarea, livrarea, recepția, instalarea și punerea în funcțiune... detalii pe www.e-licitatie.ro 02.08.18
„Upgrade 2 linii de finisare marcaje la echipamentul Atlas 1200”. Obiectul contractului îl constituie furnizarea, livrarea, recepția, instalarea și punerea în funcțiune... detalii pe www.e-licitatie.ro  
„UPGRADE 2 LINII DE FINISARE MARCAJE LA ECHIPAMENTUL ATLAS 1200” Obiectul contractului îl constituie furnizarea, livrarea, recepţia, instalarea si punerea în funcţiune a unor module, subansamble şi componente pentru „UPGRADE 2 LINII DE FINISARE MARCAJE LA ECHIPAMENTUL ATLAS 1200” .  
Modernizare mașină de tipar Intaglio Proofing System — Grup Dozare — Obiectul contractului îl constituie furnizarea, livrarea, recepția, instalarea, punerea în funcțiun... detalii pe www.e-licitatie.ro 04.09.18