Feedback
I.D.: 69983547

Obiectul consultarii îl reprezintă studiul de piata pentru închirierea unui imobil/spaţiu de birouri şi mentenanţa necesară, pentru relocarea temporară a sediului administrativ SABIF.

Data publicarii
09.06.22 Exista 1.007.885 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
70310000-7
Termenul limita pentru depunere:
15.06.22
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru o perioada de aproximativ 2 ani este necesara relocarea clădirii administrative SABIF din strada Mihai Eminescu nr. 226-236, sector 2, Bucureşti, începând cu luna septembrie 2022. Deoarece activitatea administrativă este în strânsă legătură cu activitatea medicală şi de dispecerizare, relocarea birourilor trebuie să fie în proximitatea actualului sediu din strada Mihai Eminescu nr. 226, Sector 2, Bucureşti, pentru...
Pentru o perioada de aproximativ 2 ani este necesara relocarea clădirii administrative SABIF din strada Mihai Eminescu nr. 226-236, sector 2, Bucureşti, începând cu luna septembrie 2022. Deoarece activitatea administrativă este în strânsă legătură cu activitatea medicală şi de dispecerizare, relocarea birourilor trebuie să fie în proximitatea actualului sediu din strada Mihai Eminescu nr. 226, Sector 2, Bucureşti, pentru a nu afecta activitatea serviciului şi pentru a fi în strânsă legătură cu echipajele care vor desfăşura în continuare activitatea medicală de urgenţă. Concret, este necesară o locaţie uşor accesibilă, situată pe o raza de maxim 600-700 m în jurul actualului sediu, în zona delimitată de strada Viitorului, bulevardul Dacia, Calea Moşilor şi strada Ardeleni. Spaţiul de birouri ce face obiectul închirierii trebuie să aibă minimum 1 100 mp, să fie să fie echipat cu dotări şi instalaţii tehnice, utilităţi, spaţii, comune, căi de acces şi toalete pentru un număr de aproximativ 70 de angajaţi. Spaţiul trebuie să fie compact, iar dacă este dispus pe nivele atunci acestea să fie consecutive. Întreaga locaţie trebuie să prezinte o stare tehnică foarte bună, atât la interior, cât şi la exterior şi să nu prezinte risc seismic. Utilităţile necesare pentru buna desfăşurare a activităţii sunt: - sistem de încălzire/sistem de climatizare; - alimentare cu apă, cu contorizare separată; - alimentare cu energie electrică, cu contorizare separată; - instalaţie electrică care să asigure o putere instalată adaptată la specificul activităţii Serviciului de Ambulanţă Bucureşti Ilfov; - instalaţii sanitare cu racord la reţeaua de canalizare; - asigurarea iluminării naturale pentru fiecare spaţiu cu destinaţia birou; - sistem de pază şi supraveghere video a obiectivului - finisaje de bună calitate conforme activităţii din spaţiile de birou: Cerinţele tehnice solicitate ca fiind necesare în imobil: - conexiuni la internet, fibră optică, CATV, etc. - posibilitatea ca Serviciul de Telecomunicaţii Speciale să instaleze echipamente radio pe acoperişul clădirii; - posibilitatea de a instala reţele voce – date; - sistem de avertizare la incendiu şi efracţie avizat; - existenţa de spaţii amenajate pentru:  păstrarea documentelor clasificate şi neclasificate;  organizarea şi păstrarea arhivelor;  sală de aşteptare pentru public;  depozitarea materialelor;  organizarea corpului de pază Pe lângă închirierea spaţiului necesar, se doreşte şi asigurarea mentenanţei şi a utilităţilor aferente, de la momentul predării în folosinţă, fapt ce poate contribui în mod direct la exercitarea în bune condiţii a funcţiilor specifice SABIF. De asemenea, existenţa serviciilor de mentenanţă la momentul demarării contractului de închiriere, oferă posibilitatea mutării efective a personalului SABIF şi intrarea în funcţionalitate, în regim de urgenţă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu