Necesitatile obiective în raport cu care se organizeaza consultarea pietei vizeaza, în principal, aspecte referitoare la identificarea numarului, rolului, functiilor, competentelor si experientei personalului implicat în executarea serviciilor, ca si elemente cheie în executarea contractului, precum si aspecte cu privire la stabilirea valoarii estimate a serviciilor necesare functionarii sistemului informatic si a elementel...
Necesitatile obiective în raport cu care se organizeaza consultarea pietei vizeaza, în principal, aspecte referitoare la identificarea numarului, rolului, functiilor, competentelor si experientei personalului implicat în executarea serviciilor, ca si elemente cheie în executarea contractului, precum si aspecte cu privire la stabilirea valoarii estimate a serviciilor necesare functionarii sistemului informatic si a elementelor de cost care formeaza pretul acestor servicii. Constrângerile asociate contractului de achizitie publica sunt reprezentate de detinerea drepturilor de propietate intelectuala de catre S.C. IT Systems International S.R.L, în calitate de producator al sistemului informatic eCard Professional™, sistem protejat prin legea drepturilor de autor si prin toate celelalte norme juridice nationale si/sau internationale cu privire la drepturile de proprietate intelectuala. O alta constrângere asociata contractului este reprezentata de lipsa, la nivelul institutiei noastre, de personal calificat în administrarea tehnologiilor utilizate la realizarea sistemului. În contextul celor prezentate rezulta ca institutia nu dispune de personal calificat care sa poata asigura functionarea optima a sistemului informatic eCard Professional™ si, prin urmare, se impune achizitionarea de servicii specializate, urmând ca personalul IT al institutiei sa asigure monitarizarea serviciilor de help - desk, mentenan?a si suport tehnic necesare functionarii acesteia. Pentru informatii suplimentare va rog vizitati adresa : http://www.anofm.ro/anun%C5%A3-achizi%C5%A3ii-servicii-de-help-desk-mentenan%C5%A3%C4%83-%C5%9Fi-suport-tehnic-pentru-sistemul-informatic-ecard-p