Feedback
I.D.: 13856426

Obiectul consultarii îl constituie identificarea celor mai potrivite solutii pentru executarea serviciilor de help - desk, mentenan?a ?i suport tehnic pentru sistemul informatic eCard Professional™

Data publicarii
11.07.16 Exista 981.949 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45314320
Termenul limita pentru depunere:
13.07.16
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Necesitatile obiective în raport cu care se organizeaza consultarea pietei vizeaza, în principal, aspecte referitoare la identificarea numarului, rolului, functiilor, competentelor si experientei personalului implicat în executarea serviciilor, ca si elemente cheie în executarea contractului, precum si aspecte cu privire la stabilirea valoarii estimate a serviciilor necesare functionarii sistemului informatic si a elementel...
Necesitatile obiective în raport cu care se organizeaza consultarea pietei vizeaza, în principal, aspecte referitoare la identificarea numarului, rolului, functiilor, competentelor si experientei personalului implicat în executarea serviciilor, ca si elemente cheie în executarea contractului, precum si aspecte cu privire la stabilirea valoarii estimate a serviciilor necesare functionarii sistemului informatic si a elementelor de cost care formeaza pretul acestor servicii. Constrângerile asociate contractului de achizitie publica sunt reprezentate de detinerea drepturilor de propietate intelectuala de catre S.C. IT Systems International S.R.L, în calitate de producator al sistemului informatic eCard Professional™, sistem protejat prin legea drepturilor de autor si prin toate celelalte norme juridice nationale si/sau internationale cu privire la drepturile de proprietate intelectuala. O alta constrângere asociata contractului este reprezentata de lipsa, la nivelul institutiei noastre, de personal calificat în administrarea tehnologiilor utilizate la realizarea sistemului. În contextul celor prezentate rezulta ca institutia nu dispune de personal calificat care sa poata asigura functionarea optima a sistemului informatic eCard Professional™ si, prin urmare, se impune achizitionarea de servicii specializate, urmând ca personalul IT al institutiei sa asigure monitarizarea serviciilor de help - desk, mentenan?a si suport tehnic necesare functionarii acesteia. Pentru informatii suplimentare va rog vizitati adresa : http://www.anofm.ro/anun%C5%A3-achizi%C5%A3ii-servicii-de-help-desk-mentenan%C5%A3%C4%83-%C5%9Fi-suport-tehnic-pentru-sistemul-informatic-ecard-p
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obiectul consultării îl constituie identificarea celor mai potrivite soluţii pentru executarea serviciilor de help – desk, mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic eCard Professional™ 14.05.20
Servicii de help - desk, mentenanta si suport tehnic pentru sistemul informatic eCard Professional™ 13.07.16
Servicii de intretinere si reparatii ascensoare - identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului de Sla sediul autoritatii contractante din Şos. Fundeni nr. 258, Sector 2, Bucureşti. 01.04.21
Servicii de intretinere si reparatii ascensoare - identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului la sediul autoritatii contractante din Şos. Fundeni nr. 258, Sector 2, Bucureşti. 19.04.21
Identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului de Servicii de intretinere si reparatii ascensoare, la sediul autoritatii contractante din Şos. Fundeni nr. 258, Sector 2, Bucureşti. 18.07.18
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Dezvoltarea şi implementarea unui Sistem informatic integrat pentru manag resurselor umane care vizeaza optimizarea şi eficientizarea proceselor de recrutare, selecţie, manag carierei, formare şi evaluare a personalului la nivelul Autorităţii Contractante, integrabil cu Platforma software existentă 14.01.22
"SERVICII DE CONSULTANŢĂ IT PENTRU PLATFORMĂ ONLINE DE SERVICII PUBLICE (consultanţă de specialitate pentru proiectarea sistemului informatic integrat soft&hard pentru furnizarea de servicii publice prin portal web dedicat),în vederea implementării proiectului "PLATFORMĂ ONLINE PENTRU EFICIENTIZARE 19.11.21
Consultari privind valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de consultanţă de specialitate în vederea scrierii SF pentru dezvoltarea şi modernizarea facilităţilor operaţionale ale sist. inf. folosit în procesele electorale şi transformarea acestuia în Sistemul Informatic pentru Procese Electorale 02.06.21