Descriere consultare: Autoritatea contractanta doreste o estimare a valorii pentru achiziţia de:
Multifunctional A4 (cel putin imprimare, scanare si copiere) color – 10 buc, cu urmatoarele caracteristici minime:
Imprimanta LASER, imprimare duplex automatic
Scanare simultana pentru ambele feţe ale unei file DADF (Duplex Automatic Document Feeder)
Procesor: minim 1.05 GHz
Memorie de imprimare standard: minim 2 GB
Rezo...
Descriere consultare: Autoritatea contractanta doreste o estimare a valorii pentru achiziţia de:
Multifunctional A4 (cel putin imprimare, scanare si copiere) color – 10 buc, cu urmatoarele caracteristici minime:
Imprimanta LASER, imprimare duplex automatic
Scanare simultana pentru ambele feţe ale unei file DADF (Duplex Automatic Document Feeder)
Procesor: minim 1.05 GHz
Memorie de imprimare standard: minim 2 GB
Rezolutie printare: Până la (şi inclusiv): 1200 x 2400 dpi
Rezolutie copiere: Până la (şi inclusiv): 600 x 600 dpi
Rezolutie scanare: minim 600 x 600 dpi
Interfata: 10/100/1000 BaseT Ethernet, wireless, USB 3.0
Viteza de printare alb/negru (ppm): minim 28
Viteza de printare color (ppm): minim 28
Alimentare hartie (coli): minim 300
Alimentator automatic documente duplex dintr-o singură trecere DADF: minim 50 de coli
Toner pentru minim 5.000 copii alb negru si minim 8.000 copii color acoperire 5% - inclus
Cablu de alimentare, alimentator incluse
Aceasta va cuprinde toate cheltuielile necesare prestarii acestui serviciu. Furnizorul va asigura livrarea, instalarea, punerea în funcţiune testarea echipamentelor/ componentelor, la sediul unitatii contractante, in locaţiile indicate de către beneficiar inclusiv conectarea la reţeaua de electricitate (furnizorul va asigura toate materialele necesare: cabluri, conectori, etc.), cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs.
Furnizorul raspunde pentru calitatea produselor livrate in termenul de garantie – minim 24 luni ON-SITE de la data recepţiei, autoritatea contractanta fiind indreptatita sa solicite inlocuirea gratuita a produselor necorespunzatoare. Ofertantul va trebui să aibă un serviciu de reparaţii şi întreţinere eficient, rapid, care să poată repara sau înlocui componentele defecte, sau cu performanţe slabe din produsele oferite de către acesta. În timpul perioadei de garanţie, ofertantul va repara, când este necesar, produsele, în termen de maxim 3 zile de la anunţarea defecţiunii, pe cheltuiala sa (nu se acceptă oferte mai mici de 1 zi). Reparaţiile se vor efectua la sediul beneficiarului. În cazul când reparaţia nu poate fi efectuată la sediul beneficiarului, ofertantul va înlocui produsul defect, luat spre reparare, cu un produs similar, pentru perioada reparaţiei. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada de reparaţie.
Consultarea pietei se realizează în vederea pregătirii achiziţiei şi pentru informarea operatorilor economici cu privire la planurile de achiziţie şi cerinţele avute in vedere.
Termen limită de livrare: furnizorul va livra, instala si pune in funcţiune produsele, la locaţiile indicate de către beneficiar, în maximum 30 zile de la data semnării contractului de ambele părţi.