Feedback
I.D.: 48306293

Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii de formare pentru 7.300 cursanţi, din care 7.200 cursanţi în sistem e-learning şi 100 cursanţi în sistem clasic, prezenţă faţă în faţă.

Data publicarii
23.07.20 Exista 1.023.856 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
80000000-4 80500000-9
Termenul limita pentru depunere:
03.08.20
 
 
Documente participare:
  1. 21 07 20 consultare piata formare IP 18 integrat pentru site.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
C. Serviciile de formare în sistem e-learning/ învăţare online pot cuprinde, fără a se limita la cele de mai jos: 1. propunerea unei echipe de experţi formatori, care să deţină experienţă în formarea şi perfecţionarea adulţilor/studenţilor/masteranzilor, desfăşurate în sistem online/e-learning. Totodată, aceştia vor deţine competenţe în organizarea sesiunilor de formare în sistem online, precum şi abilitaţi, cunoştinţe, e...
C. Serviciile de formare în sistem e-learning/ învăţare online pot cuprinde, fără a se limita la cele de mai jos: 1. propunerea unei echipe de experţi formatori, care să deţină experienţă în formarea şi perfecţionarea adulţilor/studenţilor/masteranzilor, desfăşurate în sistem online/e-learning. Totodată, aceştia vor deţine competenţe în organizarea sesiunilor de formare în sistem online, precum şi abilitaţi, cunoştinţe, experienţă în utilizarea de instrumente specifice tip: Webex, Zoom, Moodle, Google classroom, etc., fără a se limita la acestea; 2. asigurarea de către Prestator a unei soluţii informatice/de tip platformă de învăţare on-line, gestionată/deţinută/dezvoltată sau închiriată/utilizată gratuit de către acesta, ce permite utilizarea simultană de către minim 600 de cursanţi/lună şi alternativă a celor 7.200 de participanţi; 3. asigurarea unei platforme e-learning funcţionale şi a unei soluţii informatice necesare formării, care să permită accesarea de către cursanţi a modulelor, componenta de clasă virtuală/online, secţiunea de discuţii pe subiecte alese/ date, monitorizare prezenţă, generarea de rapoarte zilnice de prezenţă şi activitate, alte rapoarte necesare cu referire la activitatea de formare; 4. elaborarea planificării saptămânale/lunare, care să includă în mod obligatoriu implementarea unui număr total de 24 ore de curs compuse din sesiuni tip clasă virtuală (săptămânal/grupă), clase cu participare simultană tip webinar, cu durată de minim 1 oră pe săptămână, precum şi alte tipuri de sesiuni; 5. cele 24 ore de curs se vor derula pe o perioadă de 30 zile de la data demarării formării, etapa care este ulterioară înregistrării/înrolării/confirmării participării cursanţilor; Domeniile de formare în sistem e-learning sunt: - managementului resurselor umane/managementul carierei (inclusiv referinţe la etapa de concurs naţional) - aproximativ 3.000 cursanţi, - digitalizare/utilizare sisteme informatice ANFP – 4.200 participanţi. erintele integrale se regasesc in documentul atasat. D. Serviciile de formare în sistem faţă în faţa cuprind următoarele, fără a se limita la cele de mai jos: 1. propunerea unei echipe de experţi formate din: 2 experţi formatori, 1 expert formator rezervă/supleant, 2 organizatori de curs, 1 organizator de curs rezervă/supleant, care să îndeplinească criteriile de calificare, experienţă în domeniul solicitat. Fiecare sesiune va avea alocat un expert formator şi un organizator de curs; 2. transmiterea ofertei tehnice în baza cerinţelor din CS, care vor conţine minim 3 propuneri de locaţii de organizare a sesiunilor de formare; 3. asigurarea unui pachet de servicii pentru cele 10 sesiuni de formare estimate, care să cuprindă: servicii de cazare, masă şi decont transport pentru un număr de 120 de participanţi (100 cursanţi, 10 formatori şi 10 organizatori), pentru toată durata organizării cursului, respectiv 5 zile; 4. asigurarea serviciilor de organizare a cursului: 10 săli cu o capacitate de min. 25 de persoane cu respectarea regulilor de distanţare fizică, impuse conform reglementărilor în vigoare, având dotările minimale necesare formării laptop, proiector, flipchart, etc.,. A se avea în vedere: cheltuielile de cazare, masa şi transport se vor estima în conformitate cu prevederile H.G. nr. 714/2018 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării în interesul serviciului; Cerintele integrale se regasesc in documentul atasat. Domeniul de formare în sistem faţă în faţă: formator de formatori, cu eliberarea de certificat acreditat ANC. Modalitatea de organizare a formării în sistem e-learning/învăţare online: - Număr experţi solicitaţi pentru desfăşurare proces: 3 organizatori, un coordonator organizare, 6 experţi formatori titulari, 4 experţi formatori rezerve/supleanţi, - Număr ore de formare/cursant: 24 de ore durată învăţare în platformă, - Număr cursanţi într-o grupa: 20, - Număr grupe/lună: 30, - Număr de luni formare: 12, - Număr mediu de cursanţi într-o lună: 600, - Număr total de 7.200 participanţi/cursanţi, din care minim 6.000 certificaţi. Modalitatea de organizare a formării în sistem faţă în faţă: - Număr experţi solicitaţi pentru desfăşurare proces: 2 experţi formatori, 1 expert formator rezervă/supleant, 2 organizatori de curs, 1 organizator de curs rezervă/supleant, - Număr zile de formare/cursant: 5, - Număr mediu cursanţi într-o grupă: 10, - Număr grupe estimate de formare: 10, - Număr estimativ de luni formare: 3, - Număr total de 100 cursanţi. Durata prestării serviciilor: 15 luni, din care 12 luni implementare efectivă sesiuni de formare şi 3 luni activităţi premergătoare şi raportare-monitorizare activităţi, coroborat cu durata de implementare a proiectului. Aspecte esenţiale: • Valoarea maximă estimată a pachetului de servicii: 2.500.000,00 lei cu TVA • Total număr cursanţi 7.300, din care: o 7.200 în sistem e-learning în temele:  managementului resurselor umane/managementul carierei (inclusiv referinţe la etapa de concurs naţional) - aproximativ 3.000 cursanţi,  digitalizare/utilizare sisteme informatice ANFP – 4.200 participanţi. o 100 în sistem clasic faţă în faţă cu tematica formare de formatori. • pentru toate sesiunile de formare organizate se vor propune echipe de experţi formatori, care să deţină experienţă în formarea şi perfecţionarea adulţilor/studenţilor/masteranzilor; • cumulativ, experţii propuşi pentru sesiunile online vor deţine competenţe şi expertiză în organizarea sesiunilor de formare în sistem online, precum şi abilităţi, cunoştinţe, experienţă în utilizarea de instrumente specifice tip: Webex, Zoom, Moodle, Google classroom, etc., fără a se limita la acestea; • formatorii propuşi în sistem online vor participa la sesiunile organizate pe fiecare domeniu în parte în vederea transferului de know-how, ca urmare a realizării activităţilor de up-datare/up-gradare, a manualelor/ghidurilor/ livrabilelor elaborate în cadrul proiectului cod SIPOCA 136/cod SMIS 2014+ 119957, instruire realizată de către experţii contractaţi pentru componentele C1 şi C2; • elaborarea metodologiei de evaluare a cursanţilor (evaluare iniţială, evaluare participativă pe durata sesiunilor, evaluare teme specifice, evaluare finală, etc.); • gestionarea bazelor de date cu participanţii absolvenţi, emitere certificatelor şi integrarea datelor acestora în cadrul documentelor de absolvire asociate modulelor implementate, realizarea distribuţiei certificatelor şi centralizarea semnăturilor de primire. De reţinut: • estimarea se va prezenta ca preţ unitar de formare per participant exprimat în lei fără TVA, precum şi preţ de formare per participant, exprimat în lei cu TVA, pentru fiecare dintre cele două componente: a) formare în sistem e-learning/online cu certificat de absolvire; Preţul unitar/per participant va cuprinde toate cheltuielile suportate de prestator (cheltuielile cu formatorii, cheltuielile cu soluţia informatică proprie/închiriată, mentenanţă sistem informatic, logistica, dotări şi resurse materiale, eliberare certificate, cheltuieli cu personalul auxiliar etc.); b) formare în sistem clasic/faţă în faţă cu certificat de absolvire şi certificat MMPS/ ANC. Preţul unitar/per participant va cuprinde toate cheltuielile suportate de prestator (cheltuielile cu formatorii, organizatorii de curs, logistica, dotări şi resurse materiale, eliberare certificate inclusiv ANC, cheltuieli cu personalul auxiliar cheltuielile de organizare curs inclusiv, cazare masă, închiriere sală, decont transport etc.).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA). 16.07.21
Estimarea valorii privind achizitia de servicii pentru organizare cursuri de formare 06.07.21
Servicii de catering aferente serviciilor de formare profesională în domeniul standardizării şi/sau certificării achiziţionate de către ONAC în urma atribuirii loturilor 1-4 cuprinse în anunţul publicitar nr. 35390/POCA/07.03.2022 15.04.22
Servicii de organizare module de formare şi Servicii de formare profesională, în cadrul proiectului ,,Instruire orizontală în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal pentru beneficiarii şi potenţialii beneficiari FESI", cod proiect 1.1.114, cod SMIS2014+ 129690 09.11.20
Servicii de formare profesională cu tema "Comunicare non-conflictuală" 22.01.24
Servicii de formare profesională cu tema "Comunicare non-conflictuală" 22.01.24
Servicii de formare profesională cu tema "Managementul furiei" 22.01.24