Feedback
I.D.: 45963949

Obiectul consultării îl constituie identificarea celor mai potrivite soluţii pentru executarea serviciilor de help – desk, mentenanţă şi suport tehnic pentru sistemul informatic eCard Professional™

Data publicarii
30.04.20 Exista 991.015 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72000000-5 71356300-1
Termenul limita pentru depunere:
14.05.20
 
 
Documente participare:
  1. consultarea pietei .PDF
  2. consultarea pietei.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Necesităţile obiective în raport cu care se organizează consultarea pieţei vizează, în principal, aspecte referitoare la identificarea numărului, rolului, funcţiilor, competenţelor şi experienţei personalului implicat în executarea serviciilor, ca şi elemente cheie în executarea contractului, precum şi aspecte cu privire la stabilirea valoarii estimate a serviciilor necesare funcţionării sistemului informatic şi a elementel...
Necesităţile obiective în raport cu care se organizează consultarea pieţei vizează, în principal, aspecte referitoare la identificarea numărului, rolului, funcţiilor, competenţelor şi experienţei personalului implicat în executarea serviciilor, ca şi elemente cheie în executarea contractului, precum şi aspecte cu privire la stabilirea valoarii estimate a serviciilor necesare funcţionării sistemului informatic şi a elementelor de cost care formează preţul acestor servicii. Constrângerile asociate contractului de achiziţie publică sunt reprezentate de deţinerea drepturilor de propietate intelectuală de către S.C. IT Systems International S.R.L, în calitate de producător al sistemului informatic eCard Professional™, sistem protejat prin legea drepturilor de autor şi prin toate celelalte norme juridice naţionale şi/sau internaţionale cu privire la drepturile de proprietate intelectuală. O altă constrângere asociată contractului este reprezentată de lipsa, la nivelul instituţiei noastre, de personal calificat în administrarea tehnologiilor utilizate la realizarea sistemului. În contextul celor prezentate rezultă că instituţia nu dispune de personal calificat care să poată asigura funcţionarea optimă a sistemului informatic eCard Professional™ şi, prin urmare, se impune achiziţionarea de servicii specializate, urmând ca personalul IT al instituţiei să asigure monitarizarea serviciilor de help – desk, mentenanţă şi suport tehnic necesare funcţionării acesteia.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obiectul consultarii îl constituie identificarea celor mai potrivite solutii pentru executarea serviciilor de help - desk, mentenan?a ?i suport tehnic pentru sistemul informatic eCard Professional™ 13.07.16
Servicii de help - desk, mentenanta si suport tehnic pentru sistemul informatic eCard Professional™ 13.07.16
Servicii de intretinere si reparatii ascensoare - identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului de Sla sediul autoritatii contractante din Şos. Fundeni nr. 258, Sector 2, Bucureşti. 01.04.21
Servicii de intretinere si reparatii ascensoare - identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului la sediul autoritatii contractante din Şos. Fundeni nr. 258, Sector 2, Bucureşti. 19.04.21
Identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului de Servicii de intretinere si reparatii ascensoare, la sediul autoritatii contractante din Şos. Fundeni nr. 258, Sector 2, Bucureşti. 18.07.18
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Dezvoltarea şi implementarea unui Sistem informatic integrat pentru manag resurselor umane care vizeaza optimizarea şi eficientizarea proceselor de recrutare, selecţie, manag carierei, formare şi evaluare a personalului la nivelul Autorităţii Contractante, integrabil cu Platforma software existentă 14.01.22
"SERVICII DE CONSULTANŢĂ IT PENTRU PLATFORMĂ ONLINE DE SERVICII PUBLICE (consultanţă de specialitate pentru proiectarea sistemului informatic integrat soft&hard pentru furnizarea de servicii publice prin portal web dedicat),în vederea implementării proiectului "PLATFORMĂ ONLINE PENTRU EFICIENTIZARE 19.11.21
Consultari privind valoarea estimată a achiziţiei serviciilor de consultanţă de specialitate în vederea scrierii SF pentru dezvoltarea şi modernizarea facilităţilor operaţionale ale sist. inf. folosit în procesele electorale şi transformarea acestuia în Sistemul Informatic pentru Procese Electorale 02.06.21