Feedback
I.D.: 47845997

Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice.

Data publicarii
06.07.20 Exista 1.020.011 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 72500000-0
Termenul limita pentru depunere:
13.07.20
 
 
Documente participare:
  1. final_consultare a pietei proiect S M A pentru site.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. DESCRIEREA SISTEMULUI SENEOSP Furnizorul va dezvolta soluţiile software pe platforma .NET şi MS SQL Server, în conformitate cu tehnologiile utilizate de beneficiar. Sistemul dezvoltat trebuie să fie portabil în sistem Cloud (Cloud Ready). Transformarea, curăţarea datelor, precum şi rapoartele, tablourile de bord vor fi dezvoltate în MS SQL Server cu instrumente BI si Integration Services. Toate codurile sursă rezul...
1. DESCRIEREA SISTEMULUI SENEOSP Furnizorul va dezvolta soluţiile software pe platforma .NET şi MS SQL Server, în conformitate cu tehnologiile utilizate de beneficiar. Sistemul dezvoltat trebuie să fie portabil în sistem Cloud (Cloud Ready). Transformarea, curăţarea datelor, precum şi rapoartele, tablourile de bord vor fi dezvoltate în MS SQL Server cu instrumente BI si Integration Services. Toate codurile sursă rezultate din dezvoltarea acestui sistem vor rămâne în proprietatea ANFP. Toate integrările cu alte aplicaţii/baze de date ce rezultă din proiect vor fi realizate de către furnizor. Sistemul informatic ce urmează a fi dezvoltat (SENEOSP) va colecta date din mai multe surse de date (în principal de la Inspecţia Muncii şi Ministerul Finanţelor Publice) şi are ca scop evidenţa personalului plătit din fonduri publice. Datele solicitate de către Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici se transmit de către autorităţile şi instituţiile publice, în formatele stabilite, pentru fiecare dintre categoriile de mai jos. Dacă în statul de personal al unei instituţii publice se regăsesc posturi din mai multe categorii (A-D), aceasta va raporta datele pentru fiecare categorie în parte, potrivit detaliilor solicitate. CATEGORII DE PERSONAL: A. funcţionarii publici cu statut general, precum şi cei cu funcţii publice specifice; B. personalul contractual din familia ocupaţională "administraţie publică", funcţii de demnitate publică precum şi din autorităţile şi instituţiile publice finanţate din venituri proprii; C. personalul bugetar din familiile ocupaţionale "învăţământ", "sănătate şi asistenţă socială", "cultură" "diplomaţie", "justiţie şi curtea constituţională", "apărare, ordine publică şi securitate naţională"; D. personalul care beneficiază de statut special din cadrul oricărora dintre familiile ocupaţionale prevăzute de legislaţia cadru în domeniul salarizării. Informaţiile principale pe care le raportează autorităţile şi instituţiile publice se colectează astfel: - direct în Sistemul integrat de management al funcţiilor şi funcţionarilor publici (MIGBOOK) pentru beneficiarii din categoria A; - prin Depozitul de date (DEPOZIT) descris mai sus, cu descărcarea în MIGBOOK pentru beneficiarii din categoria B, cu completarea directă în MIGBOOK a acelor date care nu se identifică în nici o bază de date (cu care ANFP a realizat protocol); - prin DEPOZIT pentru beneficiarii din categoria C de unde, prin soluţiile de Business Intelligence (BI) ce vor face parte din MIGBOOK, se vor prelucra rapoartele necesare; - prin DEPOZIT pentru beneficiarii din categoria D, prin raportarea unui număr agregat de posturi pe categorii. Depozitul de date (DEPOZIT) este elaborat în baza protocoalelor încheiate cu instituţiile publice ce deţin date referitoare la personalul plătit de fonduri publice. A. Personalul din categoria A va fi gestionat în sistemul actual MIGBOOK (Sistemul integrat de management al funcţiilor şi funcţionarilor publici), sistem care trebuie şi el îmbunătăţit în cadrul acestui proiect, pentru a cuprinde date necesare asigurării managementului funcţiei publice conform noului cadru legislativ (Codul Administrativ). MIGBOOK colectează datele privind funcţiile şi funcţionarii publici de la toate instituţiile şi autorităţile publice care au stabilite funcţii publice. Colectarea se realizează prin intermediul portalului de management al autorităţilor şi instituţiilor publice (acesta fiind sistemul informatic prin intermediul căruia instituţiile îşi gestionează funcţiile şi funcţionarii publici, în colaborare cu angajaţii ANFP – prin sistemul Migbook). B. Personalul din categoria B va fi gestionat într-un nou modul al MIGBOOK prin 2 căi de intrare: - date colectate prin DEPOZIT; - direct, prin intermediul PORTALULUI, pentru datele care nu se identifică prin DEPOZIT (de exemplu: posturile vacante sau tipul şi denumirea compartimentului). Ulterior, la maturizarea sistemului de evidenţă SENEOSP instituţiile publice vor comunica datele direct în MIGBOOK. C. Personalul din categoria C va fi gestionat în DEPOZIT şi raportat prin soluţiile de Business Intelligence (BI) ce vor face parte din MIGBOOK. Colectarea informaţiilor se va realiza prin interogarea situaţiilor raportate la instituţiile partenere care vor transmite ulterior date către DEPOZIT, în baza protocoalelor încheiate. Ulterior, la maturizarea sistemului de evidenţă SENEOSP instituţiile publice vor comunica datele direct în MIGBOOK. Colectarea datelor referitoare la personalul din categoria C se va realiza în 2 etape: 1. colectare în DEPOZIT pe baza datelor furnizate de alte instituţii publice deţinătoare de date RU, pe baza protocoalelor încheiate; 2. colectarea directă din aplicaţiile de MRU cu care operează fiecare autoritate şi instituţie publică în parte prin intermediul unui modul informatic standardizat de transmitere automată a datelor în DEPOZIT. D. Personalul din categoria D va fi gestionat în DEPOZIT şi raportat prin soluţiile de Business Intelligence (BI) ce vor face parte din MIGBOOK. Colectarea situaţiilor referitoare la personalul din categoria D se va realiza prin raportarea numărului de posturi totale pe categorii, prin agregarea datelor comunicate pentru fiecare rubrică, asigurându-se astfel anonimizarea informaţiilor. Principalele etape în dezvoltarea sistemului: 1. Transformare şi preluare date, etapă ce presupune crearea depozitului de date, dezvoltarea componentei software de extragere si transmitere a datelor catre depozitul de date şi crearea infrastructurii necesare. Această etapă presupune furnizarea de: - Echipamente de comunicaţii şi securitate. - Un server de BD în datacenter-ul ANAF. - Licenţe SO, SGBD (Microsoft SQL SE), Instrumente de dezvoltare Această soluţie va facilita implementarea fără a presupune modificări în structura BD a deţinătorului datelor. Costuri suplimentare dezvoltării pe care furnizorul trebuie să le prevadă: Livrare hardware şi software (apx 7% proiect) Echipamente de comunicaţii şi soluţii de securitate Echipamente de preluare date + licenţe OS Licenţe SGBD (Microsoft SQL SE) - software Instrumente de dezvoltare - software Dezvoltare componentă software de extragere şi transmitere a datelor către depozitul de date. Etape de dezvoltare: - Analiza de business. - Dezvoltare şi Testare. - Punere în funcţiune. 2. Colectare date de la instituţii Acest proces presupune realizarea unei aplicaţii web pentru instituţiile din administraţia publică şi/sau instituţii cu statut special. Pentru personalul din administraţia publică datele vor fi colectate prin intermediul portalului de management al funcţiilor publice (Migbook şi Portal), care trebuie extins. Se vor colecta date suplimentare altele decât cele preluate din depozitul de date. Funcţionalitatea presupune extinderea sistemului de management a funcţiilor publice existent cu interfeţe pentru colectare de date specifice fiecărei categorii de personal. Analiza modalităţii de implementare şi pilotarea unui modul standardizat de transmitere automată a datelor direct din cadrul sistemelor HRM de la nivelul unor autorităţi/ instituţii publice către DEPOZIT şi a operaţionalizării acestuia pentru iniţierea constituirii unui Registru Naţional. Dezvoltarea de aplicaţii presupune: - Analiza de business. - Dezvoltare în tehnologii similare a aplicaţiilor deja dezvoltate si utilizate în Agenţie. Testare. - Punere în funcţiune. 3. Managementul funcţiei publice – adăugare de noi funcţionalităţi Dezvoltarea portalului de management al funcţiilor publice şi a aplicaţiei Migbook cu noi funcţionalităţi precum şi solicitarea de informaţii suplimentare specifice funcţiei publice. Dezvoltarea acestora presupune: - Analiza de business. - Dezvoltare în tehnologii similare a aplicaţiilor deja dezvoltate şi utilizate în Agenţie. Testare. - Punere în funcţiune. 4. Raportări şi tablouri de bord Realizarea unei soluţii software care să permită: - Generarea de rapoarte analitice, dashboard-uri şi statistici. - Generarea unor serii de date statistice accesibile publicului precum şi categorii de date destinate unor instituţii publice. Pentru dezvoltarea funcţionalităţilor statistice şi de raportare vor fi necesare resurse de: - Echipamente de procesare şi stocare date (cu garanţie de 5 ani) sau servicii de găzduire în cloud (pentru 5 ani). - Licenţe SGBD (Microsoft SQL EE) care să includă module de BI si Integration Services, sau servicii oferite în cloud (pentru 5 ani). - Dezvoltarea soluţiei software în tehnologii similare aplicaţiilor deja dezvoltate şi utilizate în Agenţie, care presupune: - Analiza de business şi business intelligence. În această etapă vor participa şi specialişti în sociologie şi/sau statistică socială; - Dezvoltare în tehnologii similare a aplicaţiilor deja dezvoltate şi utilizate în Agenţie. Testare; - Punere în funcţiune şi instruire utilizatori. Furnizorul va oferta atât pentru varianta de furnizare hardware (cu software-ul aferent) cât şi pentru varianta de găzduire în cloud a soluţiei propuse (inclusiv software-ul aferent). Livrare hardware şi software (apx 7% proiect) – garanţie 5 ani Servicii găzduire în cloud (5 ani) Licenţe SGBD (Microsoft SQL EE) - software Servicii utilizare SGBD (Microsoft SQL EE) - software Echipamente de prelucrare şi stocare date + licenţe OS Servicii găzduire în Cloud – inclusiv partea de asigurare a securităţii - La finalul acestei etape se recomandă instruirea personalului tehnic. În vederea stabilirii valorii estimate precum şi a specificaţiilor tehnice privind achiziţia, ofertanţii interesaţi sunt invitaţi la sediul ANFP, în perioada 06-1307.2020. În acest sens se va transmite o solicitare la adresele de email: daniel.coman@anfp.gov.ro/ elena.constantinescu@anfp.gov.ro Telefon de contact: 0374.112.716/ 0740.752.982 Data întrevederii se va stabili de comun acord.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 30.08.21
Pregătirea achiziţiei pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Concursului naţional dezvoltat si pilotat pentru categoriile funcţie publică de debutant şi pentru categoria identificată conform nevoilor în etapa de analiză 17.08.21
Estimarea costului achiziţiei publice de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului plătit din fonduri publice prin proiectul “Transparenţă şi competenţă în sectorul public". 28.07.20
Servicii de analiză, proiectare şi dezvoltare aplicaţii informatice specifice modulului de gestiune a concursurilor 09.05.22
Servicii de analiză, proiectare şi dezvoltare aplicaţii informatice specifice, pentru modificarea modulului specific extragerii automate a subiectelor în cadrul comisiilor de concurs 23.06.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitalea 32.500 de funcţionari publici 15.12.22
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP 31.01.23
Servicii de analiză, proiectare şi dezvoltare aplicaţii informatice specifice modulului de gestiune a concursurilor în cadrul Portalului de management al funcţiilor publice, parte a Sistemului informatic integrat de management al funcţiilor şi funcţionarilor publici 25.06.21