Feedback
I.D.: 96857779

Obiectul consultării îl constituie lucrarea de reparaţii a acoperişului corpului "Pavilion Infirmerie" din incinta Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Bihor,

Data publicarii
07.05.24 Exista 114.884 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45261900-3 45261910-6
Termenul limita pentru depunere:
10.05.24
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru execuţia lucrării de reparaţie la acoperişul construcţiei se va avea în vedere următoarele faze de execuţie: - Demontarea elementelor de acoperiş, a învelitorii de tablă zincată pe o suprafaţă de 464 mp; - Desfacerea şarpantelor din lemn şi a elementelor componente a şarpantei uşoare pe o suprafaţă de 464 mp; - Reparaţii la elementele de şarpantă deterioarate prin dublarea căpriorului între două reazeme; - Demo...
Pentru execuţia lucrării de reparaţie la acoperişul construcţiei se va avea în vedere următoarele faze de execuţie: - Demontarea elementelor de acoperiş, a învelitorii de tablă zincată pe o suprafaţă de 464 mp; - Desfacerea şarpantelor din lemn şi a elementelor componente a şarpantei uşoare pe o suprafaţă de 464 mp; - Reparaţii la elementele de şarpantă deterioarate prin dublarea căpriorului între două reazeme; - Demontarea coşurilor de fum; - Transportul materialelor de construcţii(moloz, cărămidă şi lemn) cu autospeciale special destinate; - Repararea jgeaburilor şi a burlanelor şi înlocuirea unde este cazul cu unele noi pe o suprafaţă de 8 mp; - Înlocuirea învelitoarei cu tablă zincată realizată din otel galvanizat, vopsit cu grosimea de 0.5 – 0.55 mm, cu un strat de protecţie de zinc de 225-275 g/mp, distanţa de şipcuire de 400 mm, pentru acoperişul cu panta minimă de 16 grade, cu lăţimea 1210 mm şi lungimea(comercializată la pas de 400 mm) pe o suprafaţă de 464 mp – 534 mp; - Montarea membranei anticondens cu densitatea de 185 gr/mp pe o suprafaţă de 464 mp; - Montarea doliilor pentru acoperiş, cu lăţimea cuprinsă între 416 şi 625 mm, lungimea de 2000mm şi grosimea cuprinsă între 0.4 şi 0.5 mm pe o lungime de 20 mp; - Montarea a 50 buc. de parazăpezi pentru acoperiş, cu lungimea de 2000 mm, lăţimea de 250 mm şi grosime de 0.4 şi 0.5 mm; - Montarea coamelor pentru învelitori din tablă zincată şi profilată pe o suprafaţă de 80 m Menţiuni: - jgheaburile, burlanele inclusiv doliile, sorţurile, racordurile vor fi confecţionate din tablă cu grosimea de minim 0,5 mm. - jgheaburile şi burlanele se vor monta pe coliere şi carlige noi în masura in care cele vechi nu se mai pot recupera sau nu mai corespund tehnic. - garanţia lucrării minim 60 luni. Ofertanţii pot viziona acoperisulul pentru evaluarea cantităţilor şi volumului de lucrări necesare, ocazie cu care se va încheia un proces – verbal în prezenţa beneficiarului. În cazul în care se consideră necesar se poate depune pentru reparaţii o soluţie tehnică proprie cu deviz ofertă aferent soluţiei propuse, cu respectarea condiţiilor privind termenul de execuţie de până la data de 30.09.2024 şi a garanţiei lucrării de 60 luni. Principalele operaţiuni ce sunt necesar a fi executate sunt următoarele: 1. Montarea unei suprafeţe de 464 mp acoperiş din tablă zincată; norma care va sta la baza întocmirii ofertei de preţ va fi o normă compusă din totalitatea operaţiilor pentru realizarea produsului finit (inclusiv desfacerea acoperişului existent, recuperarea materialelor care se mai pot refolosi şi alte operaţiuni – dacă este cazul). Oferta va conţine costurile aferente pentru manoperă, utilaj, transport în cazul deşeurilor evacuate, profit, etc.. 2. Montarea sistemului complet de şipci şi contraşipci pe o suprafaţă de 464 mp. Oferta va conţine costurile aferente pentru material, manoperă, utilaj, transport, în cazul deşeurilor evacuate inclusiv taxa de groapă, indirecte, profit, etc.. 3. Transportul rutier al molozului pe dist. 5-25 km. Oferta va conţine costurile aferente pentru manoperă, utilaj, transport, în cazul deşeurilor evacuate inclusiv taxa de groapă, indirecte, profit, etc.. LUCRĂRI: 1. Lucrări preliminare; 2. Verificarea calităţii lucrărilor; 3. Lista reglementărilor conexe. 1. LUCRĂRI PRELIMINARE Contractorul va executa următoarele lucrări pregătitoare: - îndepărtarea stratului de depuneri de pe planşeu şi a altor materii biologice; - îndepărtarea vegetaţiei care afectează buna organizare a lucrărilor; - demontarea coşurilor de fum se va face progresiv cu luarea măsurilor preventive, deoarece acestea se află într-o stare avansată de degradare. Se va evita pe cât posibil dărâmarea necontrolată şi distrugerea altor obiecte din imediata apropiere - protejarea elementelor din jurul construcţiei ce pot suferi degradări. 2. VERIFICAREA CALITĂŢII LUCRĂRILOR Înaintea începerii lucrărilor trebuie verificată existenta P.V. predare-primire amplasament, a expertizei tehnice, a studiului geotehnic, ce conţin informaţii cu privire la stratificaţia terenului, a detaliilor de execuţie şi a specificaţiilor tehnice ale construcţiei. Recepţia lucrărilor de învelitori se va face la completa terminare a execuţiei lor şi va consta în: - verificări scriptice privind calitatea materialelor puse în operă, pe bază de certificare de calitate şi eventual buletine de încercări şi analize. - verificări fizice privind: - completa terminare a lucrărilor de învelitori; - respectarea prevederilor normativelor în vigoare, a detaliilor tip şi a dispoziţiilor de şantier; - remedierea defectelor sau abaterilor constatate în cursul execuţiei, conform dispoziţiilor de şantier. Facturarea se va realiza odată cu acceptarea la plată a situaţiilor de lucrări. Factura va fi însoţită de următoarele documente: a) situaţia de lucrări; b) situaţia cuprinzând consumurile de resurse materiale; c) situaţia cuprinzând consumurile cu mână de lucru; d) situaţia cuprinzând consumurile cu orele de funcţionare a utilajelor de construcţii; e) situaţia cuprinzând consumurile privind transporturile; f) măsurătoarea definitivă a lucrărilor executate; g) certificate de calitate la materialele puse în operă; h) declaraţie de conformitate la materialele puse în operă; i) certificate de garanţie pentru materialelor utilizate. 3. LISTA REGLEMENTĂRILOR CONEXE C 16-1984 - Normativ pentru realizarea pe timp friguros a lucrărilor de construcţii şi instalaţii; C 56-1985 - Normativ pentru verificarea calităţii, recepţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente; Reglementările privind normele de securitate şi sănătate în muncă şi de prevenirea şi stingerea incendiilor pe care le va respecta executantul pe tot parcursul lucrărilor, sunt următoarele: - Legea nr. 319 din 14 iulie 2006 - Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare; - H. G. nr. 300 din 02 martie 2006 privind cerinţele minime de securitate şi sănătate pentru şantierele temporare sau mobile, cu modificările şi completările ulterioare; - H. G. nr. 1425 din 11 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare; - Legea 307 din 2006 Republicată privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările şi completările ulterioare; - Norme generale de apărare împotriva incendiilor aprobate cu Ordinul M.A.I. nr. 163 din 28 februarie 2007. Termenul de execuţie şi predare a lucrării este 30.09.2024. Perioada de garanţie a lucrărilor este 60 luni şi începe cu data recepţiei efectuate la terminarea lucrărilor şi se termină cu data recepţiei finale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări de construire "Hală garare autospeciale cu boxă echipată pentru spălare auto pe Calea Borsului"  
Execuţie lucrări "Relocare conducta de apa DN 500, B-dul Nufarul – D. Cantemir, municipiul Oradea"  
Execuţie lucrări "Amenajare locuri de parcare acoperite - constructie metalica pe Calea Borsului"  
Executia de lucrari pentru obiectivele de investitii : Lot 1 - Reabilitare fatade si invelitoare la imobilul situat in Oradea str.Patritilor nr.4, 6 – Palatul Adorjan I si Palatul Adorjan II Lot 2 – Reabilitare fatade la imobilul situat in Ansamblul Urban –Centru Istoric Oradea Str. Republicii nr.7 Lot 3 - Reabilitare fatada stradala imobil din Oradea Str. Primariei nr.34 Lot 4 – Reabilitare fatade stradale si acoperis imobil din Oradea Str. Episcop Mihai Pavel nr.8 (Casa Ertler) cod unic 4230487/2019/80  
Execuţie lucrări - "Extinderea reţelei de canalizare pentru preluarea apelor uzate menajere colectate din localitatea Delani şi transportul acestora până în municipiul Beiuş, jud. Bihor"  
Execuţie lucrări "Extindere şi înlocuire reţea de apă pe str. Remenyik Sandor din municipiul Oradea"  
Execuţie lucrări ""Extindere, intercalări reţele de apă şi reabilitare branşamente str. Borşului şi Uzinelor"  
Execuţie lucrări "Deviere reţele de canalizare menajeră şi pluvială şi branşament apă, racord canalizare menajeră şi racord canalizare pluvială, pentru construire bază sportivă tip I, Calea Clujului"  
CL 11 R2 – etapa 2– "Extinderea şi reabilitarea reţelelor de alimentare cu apă şi canalizare menajeră în zona de SE a municipiului Oradea"  
Execuţie lucrări - Extindere retea canalizare menajera pe str. Zorelelor si str. Kiev cu statie de pompare ape uzate menajere si bransament electric, municipiul Oradea.