Feedback
I.D.: 56184093

Obiectul achiziţiei constă în: -asigurarea unor servicii de mentenanţă periodică, inclusiv intervenţii (după caz) constând în verificarea atât a echipamentelor informatice aflate în garanţie, având drept scop păstrarea caracteristicilor iniţiale şi funcţionarea acestora în parametrii stabiliţi de fabricant cât şi a echipamentelor informatice care nu se mai află în termenele de garanţie, în vederea funcţionării normale în continuare a acestora; -furnizarea, respectiv înlocuirea pieselor constatate ca fiind defecte în urma prestării serviciilor de mentenanţă periodică, inclusiv a intervenţiilor (după caz) sau a solicitării de către autoritatea contractantă; -furnizarea de accesorii/consumabile compatibile cu echipamentele informatice (tastaturi, mouse-uri, flash drivere, etc) având drept scop prelucrarea/stocarea informaţiilor.

Data publicarii
20.04.21 Exista 179.957 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50312000-5
Termenul limita pentru depunere:
05.05.21
Pretul estimativ:
172.820,38 RON - 172.820,38 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1111153.pdf
  2. MODEL CONTRACT SEMNAT ELECTRONIC.pdf
  3. CAIET DE SARCINI SEMNAT ELECTRONIC.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia se va finaliza prin încheierea unui contract de achiziţie publică cu un singur operator economic. Obiectul contractului constă în achiziţionarea de către autoritatea contractantă în perioada 01.05.2021-31.12.2021 a următoarelor: - servicii de mentenanţă la echipamentele informatice aflate în dotarea autorităţii contractante - furnizare şi instalare piese de schimb compatibile cu echipamentele informatice - ...
Achiziţia se va finaliza prin încheierea unui contract de achiziţie publică cu un singur operator economic. Obiectul contractului constă în achiziţionarea de către autoritatea contractantă în perioada 01.05.2021-31.12.2021 a următoarelor: - servicii de mentenanţă la echipamentele informatice aflate în dotarea autorităţii contractante - furnizare şi instalare piese de schimb compatibile cu echipamentele informatice - furnizare accesorii/consumabile compatibile cu echipamentele informatice. Serviciile de mentenanţă vor fi recepţionate prin procese verbale în care vor fi detaliate serviciile prestate şi piesele de schimb constatate ca fiind uzate/defecte, acestea fiind înlocuite cu piese noi furnizate de către prestator. Consumabilele vor fi furnizate la anumite intervale de timp, în funcţie de comenzile ferme înaintate autoritatea contractantă prin reprezentanţii săi. Operatorul economic va factura serviciile prestate inclusiv piesele/accesoriile/consumabilele înlocuite/furnizate, anexând fiecărei facturi documentele justificative. În vederea derulării corespunzătoare a contractului, autoritatea contractantă va stabili un responsabil de contract în vederea monitorizării contractului de către acesta pe tot parcursul derulării. Acesta va recepţiona cu reprezentantul operatorului economic serviciile prestate în luna respectivă. Plata de către autoritatea contractantă se va face în maximum 30 de zile de la primirea şi înregistrarea facturii operatorului economic, însoţită de documentele justificative prestării serviciilor. Având în vedere că pănă la finalizarea contractului ce se doreşte a fi atribuit nu se pot identifica piesele de schimb necesare şi implicit nici valoarea exactă a acestora, autoritatea contractantă a alocat suma 84.033,61 lei fără TVA având această destinaţie, reprezentând suma maximă ce poate fi alocată. Consumarea sumei alocate de autoritatea contractantă, respectiv suma de 84.033,61 lei fără TVA va depinde de piesele de schimb constatate ca fiind defecte în urma operaţiunilor de mentenanţă şi/sau a intervenţiilor sau a solicitărilor precum şi de preţurile unitare ofertate de operatorul economic desemnat ca fiind câştigător.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Obiectul achiziţiei constă în prestarea de servicii de mentenanţă la echipamentele informatice aflate în dotarea autorităţii contractante inclusiv intervenţii;furnizarea şi instalarea de piese de schimb compatibile cu echipamentele informatice si furnizarea de accesorii/consumabile compatibile cu echipamentele informatice. 11.04.22
Obiectul achiziţiei constă în: -asigurarea unor servicii de mentenanţă periodică, inclusiv intervenţii (după caz) constând în verificarea atât a echipamentelor informatice aflate în garanţie, având drept scop păstrarea caracteristicilor iniţiale şi funcţionarea acestora în parametrii stabiliţi de fabricant cât şi a echipamentelor informatice care nu se mai află în termenele de garanţie, în vederea funcţionării normale în continuare a acestora; -furnizarea, respectiv înlocuirea pieselor constatate ca fiind defecte în urma prestării serviciilor de mentenanţă periodică, inclusiv a intervenţiilor (după caz) sau a solicitării de către autoritatea contractantă; -furnizarea de accesorii/consumabile compatibile cu echipamentele informatice (tastaturi, mouse-uri, flash drivere, etc) având drept scop prelucrarea/stocarea informaţiilor.  
Servicii de curatenie  
Identificarea variantei optime de prestare a serviciilor de întreţinere şi reparaţii echipamente periferice din dotarea CJC şi CMZ, respectiv a frecvenţei cu care se vor presta serviciile de mentenanţă periodică, raportată la necesităţi, precum şi la preţul abonamentului lunar. 25.02.21
Prestări servicii de: -mentenanţă la echipamentele informatice aflate în dotarea autorităţii contractante şi - furnizare şi instalare piese de schimb şi servicii de instalare a acestora în echipamentele informatice.  
Furnizare produse informatice in proiectul "Îmbunătăţirea infrastructurii TIC (Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor) în oraşul Ovidiu" C10-I1.2-741: multifuncţionale tip A3 (2buc), multifuncţionale tip A4 (6 buc); laptop-uri cu soft-uri (30 buc)  
Prestare: servicii de pază şi protecţie umană a obiectivelor, bunurilor şi valorilor SPITVBL; servicii de monitorizare şi revizie, respectiv furnizare şi înlocuire piese de schimb şi consumabile pentru sistemele de detecţie, semnalizare şi alarmare în caz de efracţie 27.08.24
SERVICII DE MENTENANŢĂ LA ECHIPAMENTELE INFORMATICE AFLATE ÎN DOTAREA AUTORITĂŢII CONTRACTANTE, INCLUSIV INTERVENŢII, FURNIZARE ŞI INSTALARE PIESE DE SCHIMB COMPATIBILE CU ECHIPAMENTELE INFORMATICE, FURNIZARE ACCESORII/CONSUMABILE COMPATIBILE CU ECHIPAMENTELE INFORMATICE 02.05.23
Elaborare studiu privind măsurarea amprentei de carbon asociată activităţilor C.N. A.P.M. S.A. şi plan de acţiune pentru reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GES)  
Pregatirea achizitiei unor Servicii de mentenanta simulatoare: Simulator pentru misiuni complete de navigatie, Simulator GMDSS (Global Maritime Distress and Safety Sistem), Simulator compartiment masina si Simulator pentru operare marfuri lichide in vrac 13.08.20