Caracteristici generale:
- Spaţiu pentru desfăşurarea activităţii curente a personalului, respectiv:
6 angajaţi x 6 mp/angajat – 36 mp ( birouri pentru: 1registrator,3 asistenţi registratori, 1 consilier cadastru, 1 referent) ;
- Desfăşurarea activităţii cu publicul : min. 70 mp - max. 80 mp;
- Necesarul de spaţiu pentru arhivă: min. 400 mp – max. 460 mp;
- Necesarul de spaţiu pentru casierie: min. 10 mp;
- Necesar...
Caracteristici generale:
- Spaţiu pentru desfăşurarea activităţii curente a personalului, respectiv:
6 angajaţi x 6 mp/angajat – 36 mp ( birouri pentru: 1registrator,3 asistenţi registratori, 1 consilier cadastru, 1 referent) ;
- Desfăşurarea activităţii cu publicul : min. 70 mp - max. 80 mp;
- Necesarul de spaţiu pentru arhivă: min. 400 mp – max. 460 mp;
- Necesarul de spaţiu pentru casierie: min. 10 mp;
- Necesarul de spaţiu pentru camera tehnică : 10 mp;
- Necesarul suprafeţei utile pentru alte spaţii neprevăzute: holuri, scări, grupuri sanitare mixte etc: 40-50 mp;
Total suprafaţă necesară = minim 550 mp - 650 mp.
Localizare: zona centrală/semicentrală a municipiului Gherla, pentru un acces optim şi uşor la serviciile specifice desfăşurate, necesitatea ca accesul persoanelor interesate la serviciile de cadastru si publicitate imobiliară sa se realizeze într-un mod cât mai eficient;
Număr încăperi necesare: min 6 încăperi, hol, grup sanitar mixt, fără spaţii locuibile şi cu instalaţie sanitară;
Alte condiţii:
• racordul la utilităţi - energie electrică, apă şi canalizare, gaz metan sau posibilitatea de racordare la gaz metan sau instalaţie de încălzire independentă;
• să asigure climatul necesar depozitului de arhivă ( fără umiditate);
• să asigure documentele depozitate împotriva distrugerii, degradării, sustragerii, fără acţiunea agenţilor, cu respectarea prevederilor legale în vigoare specifice;
• conectarea la reţeaua de telefonie fixă şi internet;
• tâmplărie interioară şi exterioară bine întreţinută;
• pardoseală anti-praf, anti-derapantă, gresie sau parchet;
• instalaţii sanitare în stare de funcţionare;
• finisaje interioare şi exterioare bine întreţinute;
• accesul auto şi pietonal să se poată face cu uşurinţă;
• parcare proprie sau posibilitate de a parca pe domeniul public amenajat in acest sens.
Condiţii speciale:
- Imobilul care formează obiectul locaţiunii poate fi în proprietatea unei persoane fizice/juridice şi trebuie deţinut în mod legal.
- În cazul în care ofertantul nu este proprietarul spaţiului oferit spre închiriere, acesta va prezenta actul în baza căruia deţine dreptul de subînchiriere.
- Imobilul oferit spre închiriere să nu facă obiectul vreunei acţiuni în justiţie.
- Proprietarul are obligaţia de a obţine toate autorizaţiile aferente utilizării spaţiului cu destinaţia de arhivă ( pază şi stingere a incendiilor, mediu, sănătate publică, certificat energetic, etc).
- În situaţia în care asupra imobilului ofertat este întăbulat un drept de ipotecă către o instituţie financiar-bancară, ofertantul va prezenta în cadrul ofertei sale un angajament din partea acesteia cu privire la închirierea imobilului în favoarea OCPI Cluj.
- Contractul de închiriere rămâne valabil dacă în perioada de valabilitate proprietarul vinde sau transferă proprietatea altei persoane fizice/juridice.
- În cazul apariţiei unei situaţii care ar putea perturba folosirea imobilului ce face obiectul contractului de închiriere, proprietarul are obligaţia să notifice în scris beneficiarul, cu cel puţin 90 zile înainte de efectuarea vreunei modificări.
- Compartimentarea spaţiului închiriat să fie conform Legii nr. 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale. Proprietarul va permite recompartimentarea spaţiului şi reconfigurarea infrastructurii pentru desfăşurarea optimă a activităţilor stabilite ca fiind necesare de către viitorul chiriaş şi apărute ulterior începerii contractului de închiriere.
Prezentarea ofertei
Ofertantul va detalia în oferta tehnică modul în care imobilul corespunde cerinţelor, ţinând cont de următoarele aspecte:
- Descrierea generală a imobilului şi a spaţiului de închiriat;
- Descrierea condiţiilor existente la data depunerii ofertei – spaţiu amenajat /neamenajat;
- Descrierea amenajărilor ce vor fi realizate până la data dării în folosinţă;
- Darea în folosinţă a spaţiului de închiriat – grafic de timp estimativ, condiţii, plan de compartimentare avizat de o persoană autorizată prezentat până la momentul semnării contractului;
- Se va detalia modalitatea de asigurare a utilităţilor (gaz, energie electrică, apă, canalizare, încălzire, climatizare după caz) cu posibilitatea contorizării separate;
- Condiţii de facturare şi plată;
- Alte prevederi/facilităţi;
- Anexat propunerii tehnice se vor prezenta fotografii ale imobilului propus spre închiriere din interior şi exterior.
Preţul ofertei
Estimarea preţului va fi exprimat în lei/mp, exclusiv TVA, şi va rămâne ferm pe toată perioada derulării contractului.
Autoritatea contractantă va suporta plata lunară aferentă utilităţilor, în baza consumurilor reale înregistrate.
Data limită de transmitere propuneri: 25.11.2022 ora 1200
Modalitate de desfăşurare:
Consultarea se va desfăşura în sistem electronic/e-mail, orice persoană/organizaţie interesată având posibilitatea de a transmite oferta de preţ în vederea determinării valorii estimate a închirierii unui spaţiu, dotat cu utilităţi necesare destinat activităţii Biroului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Gherla.
Se poate transmite orice altă informaţie sau propunere considerată necesară cu privire la documentele puse la dispoziţie de către autoritatea contractantă.
De asemenea autoritatea contractantă poate solicita vizualizarea spaţiilor propuse spre închiriere, iar vizionarea se va face la o dată stabilită de comun acord.