Denumire contract : OBIECTE SANITARE ;
Data limira depunere oferta : 17.05.2022 ora 10,00 ;
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract : Produse
Cod si denumire CPV : CPV : 44411000 - 4 , Denumire CPV – Articole sanitare .
Valoare estimata : 714 lei , fara TVA.
Caiet de sarcini : nr. 1869/UCIPM / 25.03.2022 elaborat de UCIPM Motru , Sucursala Miniera – Compart Administrativ ,
DESCRIERE CONTRACT :
OBIECTE SANITARE...
Denumire contract : OBIECTE SANITARE ;
Data limira depunere oferta : 17.05.2022 ora 10,00 ;
Tip anunt: Cumparari directe
Tip contract : Produse
Cod si denumire CPV : CPV : 44411000 - 4 , Denumire CPV – Articole sanitare .
Valoare estimata : 714 lei , fara TVA.
Caiet de sarcini : nr. 1869/UCIPM / 25.03.2022 elaborat de UCIPM Motru , Sucursala Miniera – Compart Administrativ ,
DESCRIERE CONTRACT :
OBIECTE SANITARE;
Conditii referitoare la contract :
Conditii de livrare :
- livrarea produselor se face numai in baza unei comenzi ferme emisa de achizitor ;
-termenul de livrare este maximum 15 zile lucratoare de la data de inregistrare a comenzii , in conformitate cu prevederile din Caiet de sarcini :nr. 1869/UCIPM / 25.03.2022 elaborat de UCIPM Motru , Sucursala Miniera – Compart Administrativ ,
-durata minima a garantiei este de 12 luni de la data receptiei ;
Locatia de livrare :
Locatia de livrare este : UCIPM Motru , strada Calea Severinului , nr. 19 , localitatea Motru , judetul Gorj , specificata in Caiet de sarcini :nr. 1869/UCIPM / 25.03.2022 elaborat de UCIPM Motru , Sucursala Miniera – Compart Administrativ , la sediul subunitatii , franco-depozit beneficiar ;
Responsabil contract : Catuta Liliana Gonciulea , UCIPM Motru - Compartiment Administrativ din cadrul Sucursalei Miniere , telefon 0727 766 128 ;