Feedback
I.D.: 66988751

Obiecte de inventar necesare pentru buna desfasurare a compartimentului BTIC

Data publicarii
11.03.22 Exista 773.934 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39300000-5
Termenul limita pentru depunere:
14.03.22
Pretul estimativ:
1.830,00 RON - 1.830,00 RON
Documente participare:
  1. model oferta de pret.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze Obiecte de inventar necesare pentru buna desfasurare a compartimentului BTIC mentionate in atasament.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare echipamente de birou (active fixe si obiecte de inventar) pentru Autoritatea de Audit - Curtea de Conturi a Romaniei. 15.04.19
Furnizare echipamente IT, echipamente de rețea, soluție stocare arhivă, echipamente printare/scanare, echipamente media, echipamente monitorizare și licențe software pentru echipamente hardware, necesare a fi achiziționate în cadrul Proiectului „Asigurarea echipamentelor şi a infrastructurii TIC necesare pentru buna desfășurare a activităților OIPSI” 6 Loturi 30.09.24
Furnizare echipamente IT, echipamente de reţea, soluţie stocare arhivă, echipamente printare/scanare, echipamente media, echipamente monitorizare şi licenţe software pentru echipamente hardware, necesare a fi achiziţionate în cadrul Proiectului "Asigurarea echipamentelor şi a infrastructurii TIC necesare pentru buna desfăşurare a activităţilor OIPSI" 6 Loturi 30.09.24
Furnizare echipamente IT, echipamente de rețea, soluție stocare arhivă, echipamente printare/scanare, echipamente media, echipamente monitorizare și licențe software pentru echipamente hardware, necesare a fi achiziționate în cadrul Proiectului „Asigurarea echipamentelor şi a infrastructurii TIC necesare pentru buna desfășurare a activităților OIPSI” 6 Loturi  
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 27.11.23
SUSPENDATA - Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 27.11.23
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 27.11.23
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 22.03.24
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3  
Achizitionarea materialelor de curatenie necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul Primariei Sectorului 3 si a unitatilor de invatamant aflate in administrarea Sectorului 3 02.02.24