Feedback
I.D.: 71779129

Obţinerea unei cotaţii de preţ pentru implementarea opţiunilor de costuri simplificate

Data publicarii
02.08.22 Exista 711.133 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79311000-7 79200000-6
Termenul limita pentru depunere:
08.08.22
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În noul cadru financiar 2021-2027 Inspectoratul General pentru Imigrări este obligat să implementeze opţiunile de costuri simplificate pentru majoritatea operaţiunilor finanţate din Fondul Azil, Migraţie şi Integrare. Constrângerile de natură financiară ce caracterizează nevoia autorităţii contractante în raport cu care se organizează prezenta consultare sunt reprezentate de faptul că nu am indentificat în trecut un proiect...
În noul cadru financiar 2021-2027 Inspectoratul General pentru Imigrări este obligat să implementeze opţiunile de costuri simplificate pentru majoritatea operaţiunilor finanţate din Fondul Azil, Migraţie şi Integrare. Constrângerile de natură financiară ce caracterizează nevoia autorităţii contractante în raport cu care se organizează prezenta consultare sunt reprezentate de faptul că nu am indentificat în trecut un proiect asemănător astfel încât să putem acorda o cotaţie de preţ reală. Cerinţele sunt următoarele: 1) Analiza aplicării baremelor standard de costuri, sumelor forfetare şi a finanţării pe bază de rate fixe în cadrul FAMI 2021-2027, pe anumite tipuri de acţiuni ce vor fi identificate ulterior (cu titlu de exemplu, dar fără caracter limitativ: integrarea străinilor cu ajutorul cursurilor de limbă română, angajării în muncă, orientării culturale şi oferirii unui loc de cazare ş.a.) şi a axei de asistenţă tehnică, în contextul Regulamentului (UE) nr. 2021/1060 dar şi din perspectiva achiziţiilor publice. Această analiză va include stabilirea metodologiei sau formulelor pentru determinarea OSC identificate a fi aplicabile. 2) În cadrul acestui contract, pe lângă stabilirea acestor metodologii, inclusiv a formulelor de calcul, dorim să fie determinate costurile unitare standard identificate aplicabile, precum şi o analiză comparativă a valorilor rambursare pe baza costurilor reale cu valorile rezultate prin utilizarea costului unitar standard, pentru a identifica măsura în care eventualele diferenţele sunt sustenabile din perspectiva acoperirii acestora de către beneficiarii proiectelor (bugetul de stat). 3) Nu în ultimul rând, dorim o analiză a cadrului legislativ şi procedural intern în vederea furnizării de recomandări privind introducerea baremelor standard de costuri, sumelor forfetare şi a finanţării pe bază de rate fixe în implementarea operaţiunilor de asistenţă tehnică, din perspectiva organizării contabilităţii şi realizării înregistrărilor contabile, precum şi a realizării activităţii de verificare şi control. Această analiză trebuie să evidenţieze şi măsura în care cadrul legislativ actual permite aplicarea opţiunilor simplificate recomandate şi schimbările necesare din această perspectivă atât în ceea ce priveşte activitatea de contabilitate, cât şi cea de control.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
Determinarea valorii estimate pentru achiziţia de Servicii de elaborare a unui caiet de sarcini pentru realizarea evaluărilor sectoriale pentru domeniile cu risc ridicat, potrivit Evaluării Naţionale a Riscului de Spălare a Banilor şi Finanţare a Terorismului, conform cerinţelor de mai jos. 18.04.24
Achiziţionarea de echipamente IT pentru personalul Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014-2020 28.12.20
Determinarea valorii estimate pentru realizarea unui STUDIU PRIVIND IDENTIFICAEA MODALITĂŢILOR DE STIMULARE A CONSUMULUI CULTURAL AL PRODUCŢIILOR ARTISTICE ALE INSTITUŢIILOR PUBLICE DE INTERES LOCAL ALE MUNICIPIULUI BUCUREŞTI", Cod CPV "Studii de piaţă şi cercetare economică; sondaje şi statistici" 15.07.23
Diagnoza organizaţională a ANCOM, analiza proceselor şi a fluxurilor aferente structurii organizatorice, precum şi evaluarea modului de alocare a resurselor umane în vederea optimizării şi eficientizării activităţii la nivelul autorităţii 08.11.24
Servicii pentru realizarea şi implementarea Programului Naţional pentru Colectarea Datelor din sectorul pescăresc al României pentru anul 2023  
Servicii pentru organizare evenimente, seminar internaţional Oslo, Norvegia finanţat prin Granturile SEE 2014 – 2021 20.02.23
Determinarea valorii estimate de achiziţie pentru următoarele servicii : Servicii de consultanţă externă în vederea realizării testului investitorului privat prudent (IPP) 19.04.22
Furnizare "Carburanţi auto pentru anii 2022 - 2026 pe baza de carduri de credit, fără dobândă"  
Consultarea de piata are ca obiect obtinerea unei valori estimate pentru achizitia de "Servicii de consultanţă şi de informare juridică în procesul de fuziune dintre Telekom Romania Communications S.A. (actuala Orange Romania Communications S.A.) şi Orange Romania S.A." 25.07.22