Feedback
I.D.: 49382408

Obţinerea de informaţii privind preţul de vânzare pentru echipamente de tip server

Data publicarii
04.09.20 Exista 712.454 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48820000-2
Termenul limita pentru depunere:
11.09.20
 
 
Documente participare:
  1. specificatie tehnica server.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CASAOPSNAJ intenţionează să achiziţioneze 2 echipamente de tip server pentru instanţele SGBD, achiziţia având ca scop aducerea componentei hardware a centrului de date la performanţe tehnice care să susţină sarcinile actuale de procesare ale sistemului informatic al CASAOPSNAJ, la un nivel de performanţă optim.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţia a 2 echipamente de tip server pentru instanţele SGBD 19.10.20
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Obiectul consultării îl constituie stabilirea unei estimări corecte privind achiziţia publică de servicii pentru dezvoltarea şi implementarea unor astfel de soluţii informatice. 13.07.20
“Achizitionare hardware(inclusiv a serviciilor de instalare, configurare, instruire) aferenta componentei 2 a proiectului ,,Îmbunatatirea sistemului de management al cauzelor ECRIS”, finantat prin programul RO24 în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014  
“Achizitionare hardware(inclusiv a serviciilor de instalare, configurare, instruire) aferenta componentei 2 a proiectului ,,Îmbunatatirea sistemului de management al cauzelor ECRIS”, finantat prin programul RO24 în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014 11.01.16
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Obiectul consultarii il constituie identificarea celor mai potrivite solutii în vederea implementării unei infrastructuri IT de tip „Private Cloud” 24.09.18
Identificarea solutiilor de implementare a infrastructurii TIC si de securitate ale Cloud-ului Guvernamental la nivel IaaS si PaaS, livrarea de produse hardware si software TIC cu servicii de instalare,configurare,punere in functiune asociate, in cele 4 Centre de Date ale Cloud-ului Guvernamental 11.03.22
„Achizitionare hardware (inclusiv a serviciilor de instalare, configurare, instruire) aferenta componentei 2 a proiectului „Îmbunatatirea sistemului de management al cauzelor ECRIS”, finantat prin programul RO24 în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014".