Feedback
I.D.: 2683296

Nota de receptie si constatare de diferente (neplatitor de TVA) = 10 carnete

Data publicarii
15.05.14 Exista 89.994 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
22458000-5
Termenul limita pentru depunere:
16.05.14
Pretul estimativ:
175,00 RON
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Nota de receptie si constatare de diferente (neplatitor de TVA) = 10 carnete
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Articole birotica 10.12.18
Verificare stingatoare tip G5 = 20.00lei/buc NOTA: Neplatitor TVA. La cerere se ofera  
achizitie produse de papetarie  
Tipărire carnete de procese - verbale de constatare şi sancţionare a contravenţiilor  
Nir neplatitor TVA AUTOCOPIATIV  
Serviciu de întocmire Notă de constatare şi evaluare costuri şi Caiet sarcini  
CARNETE PROCES VERBAL DE CONSTATARE ŞI SANCŢIONARE A CONTRAVENŢIILOR  
Echipamente CCTV conform nota constatare URBAN  
: Constatare si curatire de praf, scame hartie si toner rezidual. Inlocuire Kit role tva 1  
Servicii de cadastru şi topografie prevăzute de legislaţia specifică pentru bunurile imobile din domeniul public şi privat deţinute de UAT Municipiul Slobozia" - acord-cadru pe o perioada de 40 de luni, cu maxim 5 operatori economici, fara reluarea competitiei. Prezentul acord-cadru intră în vigoare la data semnării acestuia de către părţi şi îsi produce efectele pe o perioadă de 40 de luni de la data intrării acestuia în vigoare, frecvenţa contractelor subsecvente fiind la 10 luni. Valoarea maximă estimată pentru prestarea serviciilor pentru acordul cadru este de 1.100.000 lei la care se adaugă TVA conform reglementărilor în vigoare. Valoarea minimă estimată pentru prestarea serviciilor pentru acordul cadru este de 300.000 lei la care se adaugă TVA conform reglementărilor în vigoare. Valoarea maximă estimată pentru un contract subsecvent este de 275.000 lei la care se adaugă TVA conform reglementărilor în vigoare. Valoarea minimă estimată pentru un contract subsecvent este de 75.0 23.08.21