Descriere contract/comanda: “NETWORK ATTACHE STORAGE, HDD SI SWITCH RACKMOUNT" se vor furniza in conformitate cu caietul de sarcini privind aceasta achizitie, atasat la prezentul anunt. Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale produsului sunt in conformitate cu caietul de sarcini privind aceasta achizitie.
Se va oferta pe 3 loturi: lot 1 - “NETWORK ATTACHE STORAGE", lot 2 - “HDD", lot 3 - ".Switch Rackmo...
Descriere contract/comanda: “NETWORK ATTACHE STORAGE, HDD SI SWITCH RACKMOUNT" se vor furniza in conformitate cu caietul de sarcini privind aceasta achizitie, atasat la prezentul anunt. Cantitatea si specificaţiile tehnice minimale ale produsului sunt in conformitate cu caietul de sarcini privind aceasta achizitie.
Se va oferta pe 3 loturi: lot 1 - “NETWORK ATTACHE STORAGE", lot 2 - “HDD", lot 3 - ".Switch Rackmount".
Termenul de livrare a produselor :
- 30 zile de la inregistrarea comenzii la achizitor pentru lotul 1 ,
- 30 zile de la inregistrarea comenzii la achizitor pentru lotul 2 ,
- 20 zile de la inregistrarea comenzii la achizitor pentru lotul 3 .
Durata de valabilitate comanda: 90 de la inregistrarea comenzii la achizitor.
Termenul de garantie produse: min. 12 luni de la data receptiei produselor livrate.
Livrarea produselor: Produsele vor fi livrate la Sucursala Electrocentrale Craiova II, cu sediul în localitatea Craiova, str. Bariera Vâlcii, nr.195, cod 200716, judeţul Dolj, România.
Caietul de sarcini privind aceasta achizitie va face parte integranta din comanda.
Date-factura: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A, cu sediul in localitatea Targu Jiu, str.Alexandru Ioan Cuza, nr.5, judetul Gorj, RO30267310, J18/311/31.05.2012, cont IBAN:RO59 RZBR 000 06001465 2248 deschis la Raiffeisen–Sucursala Targu-Jiu.Factura se va depune la SE CRAIOVA II.