Feedback
I.D.: 47725161

Navă specializată SAR, 32 de noduri, lungime: 17m

Data publicarii
02.07.20 Exista 229.879 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34510000-5
Termenul limita pentru depunere:
08.07.20
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
O navă de ultimă generaţie, modernă, eficientă din punct de vedere energetic şi al consumului de combustibil, construită de profesionişti pentru utilizarea ȋn condiţii dificile. În mod specific, nava va fi proiectată şi construită pentru executarea misiunilor de căutare şi salvare, dar şi de patrulare pe mare, după cum urmează: • Performanţe sporite ale navelor de patrulare (viteză-flexibilitate, navigaţie constant...
O navă de ultimă generaţie, modernă, eficientă din punct de vedere energetic şi al consumului de combustibil, construită de profesionişti pentru utilizarea ȋn condiţii dificile. În mod specific, nava va fi proiectată şi construită pentru executarea misiunilor de căutare şi salvare, dar şi de patrulare pe mare, după cum urmează: • Performanţe sporite ale navelor de patrulare (viteză-flexibilitate, navigaţie constantă în condiţii meteorologice nefavorabile). • Echipamente pentru supraveghere marină/localizare cu capacităţi sporite şi capabilităţi de comunicaţii fiabile şi sigure. • Creşterea timpului de patrulare corelată cu scăderea consumului de comb. • Colaborarea cu mijloacele aeriene. Nava va respecta nivelul impus de Regulile în vigoare cel puţin al datei presupuse de terminare a construcţiei navei. Oferta va cuprinde proiectarea, construcţia, montajul echipamentelor, finalizarea construcţiei, predarea navei către societatea de clasificare ce poate acorda clasă cu recunoaştere IACS (Asociaţia Internaţională a Societăţilor de Clasificare), precum şi către autoritatea de pavilion şi Beneficiar. Navă construită din aluminium marin, solid concepută pentru operare în condiţii meteo nefavorabile-deosebite. Acest tip de navă va avea corpul de tip monococă proiectată special pentru operaţiuni de patrulare, căutare şi salvare. Ȋn zona prova va avea un design special de străpungere şi reducere a acceleraţiei pe val. Deasemenea având în vedere necesitatea utilizarii ei în condiţii meteorologice nefavorabile, nava va trebui să fie întărită în zona protecţiilor la abordaje pentru a rezista la impacturile laterale cu alte nave. Timoneria va fi poziţionată central, astfel încât să aibe o vizibilitate foarte bună şi montată astfel ȋncȃt să reziste la impacturi sau coliziuni dure. Nava trebuie să fie uşor manevrabilă şi să nu depaşească la o viteză de 30 de noduri 6 x lungimea ei, sa fie auto-redresabilă cu deflectoare de valuri care să reziste la mare de min. gradul 6 pe scara Douglas. În caz de urgenţă la o viteză de min 25 de noduri oprirea să nu depăşească o distanţă de cinci (5) lungimi ale navei. Toate materialele din componenţa navei să fie noi, de uz marin şi în deplină conformitate cu cerinţele clasei sau a altor standarde sau specificaţii internaţionale relevante. Se va utiliza aluminiu marin: file de tablă standard EN AW 5083 H111 şi profile standard EN AW 6082 T4 / T6. Structura navei va fi proiectată pentru o durată de viaţă de cel puţin 25 de ani. Coca va fi împărţită în 6 compartimente etanşe de 5 pereţi transversali etanşi: picul pupa, camera motoarelor, camera tancurilor, cabină, spaţiu de depozitare şi picul prova. Nava va avea două sisteme de propulsie fiabile cu linii de axe cu elici cu cinci pale şi pas fix, ce preiau puterea transferată de la motoarele principale, prin intermediul reductoarelor asigurând propulsia navei. Sistemul electric principal de 230 VAC va fi alimentat de un generator diesel şi 24 VCC de la alternatoarele motoarelor principale. Nava va trebui să respecte cel puţin următoarele: Convenţia SOLAS; Legislaţia MARPOL în vigoare; Legislaţia COLREG; Compatibilitatea electromagnetică; Dimensionată astfel încât: Lungime nava aprox 16 - 17 m Lăţime nava aprox 4,8 - 5,4 m Pescaj max aprox 1,6 m Bordul liber aprox 1,35 m Viteza maxima min 32 noduri Echipaj min 2 Persoane salvate min 18 Autonomie de aproximativ 300 Mm la 20 noduri. Autonomie de aproximativ 500 Mm la 10 noduri Un nivel de zgomot : maxim măsurat în mare de grad 1 şi viteză de 30 noduri: pe punte (la înălţimea capului comandantului): 75 dB (A). Consola de navigaţie şi comunicaţii cel putin: Radar, Chartplotter, AIS clasa A; Indicator unghi cârmă; Radio VHF; Sirena ceaţă; Staţie meteo (anemometru), Ştergătoare de geamuri, Lumini de navigaţie, Controlul direcţiei, Panourile de comandă ale motoarelor principale, Manetele de acceleraţie, Iluminare punte, Comenzi echipamente auxiliare, Panou de detectare a incendiilor, Panoul de declanşare a echipamentului de stins incendii, Oprirea de urgenţă a motoarelor principale şi diesel generatorului, Pompe de santină, Lumini de navigaţie, Comenzi sistem de ventilaţie şi încălzire, Radio, Turaţie motor babord, Turaţie motor tribord, Proiector Consola de control a tancurilor şi a santinei va avea cel puţin: Indicatoare nivel combustibil, Indicator nivel apă santină, Indicator nivel apă potabilă, Indicator nivel ape reziduale. Camera motoarelor va avea protecţie împotriva incendiilor. Materialele ignifuge protejate cu tablă perforată (oţel inoxidabil sau aluminiu) sau panză ignifugă lavabilă din fibră de sticlă siliconică, iar suprastructura şi cabinele izolate termic. Nava va avea un sistem electric automat de stabilizare a asietei. Sistemul de vopsire va asigura o bună protecţie împotriva coroziunii pe o perioadă de 10 ani; vopseaua antivegetativa non-toxică va asigura o protecţie de cel puţin 2 ani, până la ridicarea navei pe doc. Sistemul de propulsie format din 2 x motoare principale aprox. de o putere de 1000 hp, 2 x reductoare, 2 x elice 5 pale FPP. Nava va fi dotată cu: un banc de baterii pentru pornirea motoarelor principale; un banc de baterii pentru servicii generale; şi un banc de baterii pentru situaţii de urgenţă. Sistem de control şi monitorizare constând din: controlul şi monitorizarea mijloacelor de navigaţie; controlul şi monitorizarea mijloacelor de comunicare; controlul şi monitorizarea propulsiei; controlul şi monitorizarea luminilor; controlul şi monitorizarea pompei de incendiu; controlul şi monitorizarea pompei de santină; controlul şi monitorizarea sistemului de detectare a incendiilor; funcţionarea sistemului fix de stingere a incendiilor; controlul şi monitorizarea motoarelor principale; alarme, evenimente şi istoric ecran; sistem dedicat de urgenţă de 24 V; Dispozitiv de salvare a persoanelor din apa tip platformă rabatabilă Timp de finalizare. Prezentarea unui plan general preliminar al navei. Valoarea estimata va include toate cheltuielile de livrare conditia DDP, portul Constanta, dana 78. Finantarea va fi asigurarta de la bugetul statului
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu