Feedback
I.D.: 47725166

Navă specializată SAR , de 35 de noduri, lungime :19 metri

Data publicarii
02.07.20 Exista 237.233 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34510000-5
Termenul limita pentru depunere:
08.07.20
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
O navă de ultimă generaţie, modernă, eficientă din punct de vedere energetic şi al consumului de combustibil, construită de profesionişti pentru utilizarea ȋn condiţii dificile. În mod specific, nava va fi proiectată şi construită pentru executarea misiunilor de căutare şi salvare, dar şi de patrulare pe mare, după cum urmează: • Performanţe sporite ale navelor de patrulare (viteză-flexibilitate, navigaţie constantă în...
O navă de ultimă generaţie, modernă, eficientă din punct de vedere energetic şi al consumului de combustibil, construită de profesionişti pentru utilizarea ȋn condiţii dificile. În mod specific, nava va fi proiectată şi construită pentru executarea misiunilor de căutare şi salvare, dar şi de patrulare pe mare, după cum urmează: • Performanţe sporite ale navelor de patrulare (viteză-flexibilitate, navigaţie constantă în condiţii meteorologice nefavorabile). • Echipamente pentru supraveghere marină/localizare cu capacităţi sporite şi capabilităţi de comunicaţii fiabile şi sigure. • Mijloace de transport auxiliare care operează de la nava principală de patrulare, având ca scop creşterea randamentului acesteia (ambarcaţiuni gonflabile). • Creşterea timpului de patrulare corelată cu scăderea consumului de comb. • Colaborarea cu mijloacele aeriene. Nava va respecta nivelul impus de Regulile în vigoare cel puţin al datei presupuse de terminare a construcţiei navei. Oferta va cuprinde proiectarea, construcţia, montajul echipamentelor, finalizarea construcţiei, predarea navei către societatea de clasificare ce poate acorda clasă cu recunoaştere IACS (Asociaţia Internaţională a Societăţilor de Clasificare), precum şi către autoritatea de pavilion şi Beneficiar. Navă construită din aluminiu marin, solid concepută pentru operare în condiţii meteo nefavorabile-deosebite. Acest tip de navă va avea un corp de tip monococă proiectată special pentru operaţiuni de patrulare, căutare şi salvare. Ȋn zona prova va avea un design special de străpungere şi reducere a acceleraţiei pe val. Deasemenea având în vedere necesitatea utilizarii ei în condiţii meteorologice nefavorabile, nava va trebui să fie întărită în zonele laterale ale protecţiilor la abordaje pentru a rezista la impacturile cu alte nave. Timoneria va fi poziţionată central, astfel încât să aibe o vizibilitate foarte bună şi montată astfel ȋncȃt să reziste la impacturi sau coliziuni dure. Nava trebuie să fie uşor manevrabilă şi să nu depaşească la o viteză de 30 de noduri 6 x lungimea ei, sa fie auto-redresabilă cu deflectoare de valuri care să reziste la mare de min. gradul 6 pe scara Douglas. În caz de urgenţă la o viteză de min 25 de noduri oprirea să nu depăşească o distanţă de cinci (5) lungimi ale navei. Toate materialele din componenta navei să fie noi, de uz marin şi în deplină conformitate cu cerinţele clasei sau a altor standarde sau specificaţii internaţionale relevante. Se va utiliza aluminiu marin: file de tablă standard EN AW 5083 H111 şi profile standard EN AW 6082 T4 / T6. O structură proiectată pentru o durată de exploatare de cel puţin 25 de ani. Coca navei va fi împărţită în 5 compartimente etanşe cu pereţi etanşi: picul pupa, camera motoarelor, camera tancurilor, cabină şi picul prova. Două sisteme de propulsie cu jet, ce preiau puterea transferată de la motoarele principale, prin intermediul reductoarelor asigurând propulsia navei. Un sistem electric principal de 230 VAC alimentat de un generator diesel şi 24 VCC de la alternatoarele motoarelor principale. Nava va respectă cel puţin următoarele: Convenţia SOLAS; Legislaţia MARPOL în vigoare; Legislaţia COLREG; Compatibilitatea electromagnetică. Dimensionată astfel încât: Lungime nava aprox 18 -19 m Lăţime nava aprox 4,5 - 5 m Pescaj max aprox 1 m Viteza maxima min 35 kn Carlig de remorcaj cu eliberare rapidă min 2,5 T Echipaj min 4 Persoane salvate min 34 Autonomie de aproximativ 300 Mm la o viteza de exploatare de 25 noduri. Autonomie de aproximativ 500 Mm la 10 noduri Un nivel de zgomot : maxim măsurat în mare de grad 1 şi viteză de 25 noduri: pe punte (la înălţimea capului comandantului): max 70 dB (A). Consola de navigaţie şi comunicaţii cel putin: Radar, Chartplotter, AIS clasa A; Indicator unghi cârmă; Radio VHF; Sirena ceaţă; Staţie meteo (anemometru), Ştergătoare geamuri, Lumini de navigaţie, Controlul direcţiei, Panourile de comandă ale motoarelor principale, Manetele de acceleraţie, Iluminare punte, Comenzi echipamente auxiliare, Panou de detectare a incendiilor, Panoul de declanşare a echipamentului de stins incendii, Oprirea de urgenţă a motorului principal şi diesel generatorului, Pompe de santină, Lumini de navigaţie, Comenzi sistem de ventilaţie, încălzire şi aer condiţionat, Radio, Turaţie motor babord, Turaţie motor tribord, Proiector Consola de control a tancurilor şi a santinei va avea cel puţin: Indicator nivel combustibil, Indicator nivel apă santină, Indicator nivel apă potabilă, Indicator nivel ape reziduale. Camera motoarelor va avea protecţie împotriva incendiilor. Materialele ignifuge protejate cu tablă perforată (oţel inoxidabil sau aluminiu) sau panză ignifugă lavabilă din fibră de sticlă siliconică, iar suprastructura şi cabinele izolate termic. Nava va avea un sistem electric automat de stabilizare a asietei. Sistemul de vopsire va asigura protecţia împotriva coroziunii pe o perioadă de 10 ani; vopseaua antivegetativa non-toxică va asigura o protecţie de cel puţin 2 ani, până la ridicarea pe doc. Sistemul de propulsie format din 2x motoare principale de o putere de min 662 KW, 2x reductoare, 2x propulsoare cu jet (Kamewa sau similar). Nava va fi dotată cu: un banc de baterii pentru pornirea motoarelor principale; un banc de baterii pentru servicii generale; şi un banc de baterii pentru situaţii de urgenţă. Sistem de control şi monitorizare constând din: controlul şi monitorizarea mijloacelor de navigaţie; controlul şi monitorizarea mijloacelor de comunicare; controlul şi monitorizarea propulsiei; controlul şi monitorizarea luminilor; controlul şi monitorizarea pompei de incendiu; controlul şi monitorizarea pompei de santină; controlul şi monitorizarea sistemului de detectare a incendiilor; funcţionarea sistemului fix de stingere a incendiilor; controlul şi monitorizarea motoarelor principale; alarme, evenimente şi istoric ecran; sistem dedicat de urgenţă de 24 V; Timp de finalizare. Prezentarea unui plan general preliminar al navei. Valoarea estimata va include toate cheltuielile de livrare conditia DDP, portul Constanta, dana 78. Finantarea va fi asigurarta de la bugetul statului
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu