Feedback
I.D.: 63896935

Mutare tablou electric / inlocuire - revizie zona afectata-repozare cabluri-reparatii corpuri de iluminat - reparatii curente - pentru corp cladire ce include vestiar Birou Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti bd. Independentei, nr. 21

Data publicarii
08.12.21 Exista 240.001 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50711000-2
Termenul limita pentru depunere:
14.12.21
Pretul estimativ:
25.210,00 RON - 25.210,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se achizitioneaza prin achizitie directa in conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, si ale dispozitiilor prevazute la Capitolul III – Realizarea achizitiei, Sectiunea I – Achizitia directa din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizi...
Se achizitioneaza prin achizitie directa in conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, si ale dispozitiilor prevazute la Capitolul III – Realizarea achizitiei, Sectiunea I – Achizitia directa din H.G. nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, pentru atribuirea contractului de " Mutare tablou electric/inlocuire- revizie zona afectata-repozare cabluri-reparatii corpuri de iluminat - reparatii curente - pentru corp cladire ce include vestiar Birou Interventie Rapida din cadrul Politiei Locale Ploiesti bd. Independentei, nr. 21". Prestatorul se obliga de a contracta pe cheltuiala proprie un diriginte de santier pentru a urmari si semna procesele verbale ale lucrarii, la receptia finala, garantand astfel calitatea si pretul real al lucrarii . Prestatorul va asigura prin interventia solicitata, functionarea instalatiilor, a sistemelor, echipamentelor si aparatelor aferente cladirii respective, cat si efectuarea unor reparatii curente prin intretinerea preventiva si corectiva care sa conduca la inlaturarea disfunctionalitatilor in explatarea acestora, prin mentinerea lor in parametri optimi.Prestatorul se obliga sa execute lucrarile la standardele si performantele optime pentru asigurarea intregului ansamblu de masuri de intretinere, ce conduc la inlaturarea disfunctionalitatilor si asigurarea functionarii instalatiilor si sistemelor aferente cladirii, cu respectarea tuturor prevederilor din devizul de lucrari.Ofertantul se obliga sa respecte conditiile de munca si de protectie a muncii si sa utilizeze in timpul lucrarilor personal calificat/specializat. Propunerea financiara se va elabora si prezenta astfel incat sa furnizeze toate informatiile cu privire la pret. Ofertantul declarat castigator este raspunzator atat de siguranta lucrarilor si metodele de lucru utilizate cat si de calificarea personalului de executie care sa respecte normele de protectie a muncii si PSI. Executantul se obliga sa evacueze toate materialele si deseuri rezultate in urma derularii lucrarilor in cel mai scurt timp si sa remedieze eventualele deteriorari provocate de neglijenta sa. Termenul de executie al lucrarii este de 10 zile de la indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii: semnarea contractului, predarea -primirea amplasamentului si emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, conditii meteo.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Reparatii acoperis cladire Punct de Control Acces nr. 1 (PCA 1) 11.10.21
"Reparatii curente de distributie a agentului termic la pavilioanele C si D" 11.09.20
ACHIZITIE SERVICIU DE MENTENANTA A SISTEMELOR DE SUPRAVEGHERE VIDEO DIN CADRUL CRRNPAH CALINESTI 31.08.20
Contract de proiectare si executie de lucrari aferente obiectivului "Reabilitare strazi Cucu, Interna, Scolii Bustenari, Plaisor, Carzol, Coman -Andone, in comuna Telega, judetul Prahova"  
ACHIZITIE Servicii de Mentenanta al Instalatiilor de Detectare,Semnalizare si Avertizare la Incendiu 31.08.20
ACHIZITIE SI MONTAJ CENTRALA TERMICA 35 KW 26.10.20
SERVICII DE AUDIT FINANCIAR pentru obiectivul ”Amenajare spaţii verzi/ parc în oraşul Slănic, judeţul Prahova”, finanţat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 5,prioritatea de investitii 5.2 , 07.02.19
SERVICII DE CONSULTANTA ACHIZITII PUBLICE pentru obiectivul ”Amenajare spaţii verzi/ parc în oraşul Slănic, judeţul Prahova”, finanţat prin POR 2014-2020, Axa prioritară 5,prioritatea de investitii 5.2 , 07.02.19
Servicii de elaborare Documentaţie tehnico-economica - faza PT , asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei si execuţie lucrări in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI CLĂDIRILOR PUBLICE CU DESTINAŢIE DE UNITĂŢI DE ÎNVĂŢĂMÂNT – ŞCOALA GIMNAZIALĂ “ION CÂMPINEANU"  
Servicii de elaborare Documentaţie tehnico-economica - faza PT , asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei si execuţie lucrări in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI GESTIONAREA INTELIGENTĂ A ENERGIEI CLĂDIRILOR PUBLICE CU DESTINAŢIE DE UNITĂŢI DE ÎNVĂŢĂMÂNT – ŞCOALA GIMNAZIALĂ “ION CÂMPINEANU"