Feedback
I.D.: 71581226

Multifunctionale

Data publicarii
27.07.22 Exista 931.423 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30121200-5
Termenul limita pentru depunere:
08.08.22
Pretul estimativ:
335.955,00 RON - 335.955,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 27.07.22 Publicat la 05.08.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Multifunctionalele sunt necesare pentru desfăşurarea activitătilor DSICD din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie “Carol Davila" din Bucuresti Lot 1 Imprimanta Diplome Color - buc 1 Lot 2 Imprimanta Diplome AlbNegru - buc 2 Lot 3 Multifunctional A4 color - buc 25 Lot 4 Multifunctional A3 color - buc 2 Lot 5 Multifunctional A3 monocrom - buc 3 Clauza suspensiva - “Procedura de at...
Multifunctionalele sunt necesare pentru desfăşurarea activitătilor DSICD din cadrul Universitatii de Medicina si Farmacie “Carol Davila" din Bucuresti Lot 1 Imprimanta Diplome Color - buc 1 Lot 2 Imprimanta Diplome AlbNegru - buc 2 Lot 3 Multifunctional A4 color - buc 25 Lot 4 Multifunctional A3 color - buc 2 Lot 5 Multifunctional A3 monocrom - buc 3 Clauza suspensiva - “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata." Număr zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6 zile. Autoritatea contractanta va răspunde la solicitările de clarificări in a 3-a zi înainte de data depunerii ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu