Feedback
I.D.: 67964695

Multifunctionale A3, conf. ADV128089/29.03.22 si caiet de sarcini nr.235697/22.03.22, resp. Anexa 1

Data publicarii
08.04.22 Exista 7.358 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30121100-4
Pretul estimativ:
53.000,00 RON - 53.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Oferta este valabila in conditiile respectarii tuturor conditiilor stipulate in Anunt Publicitate numarul ADV1280896. Multifunctionale A3, color conform caiet de sarcini nr.235697/22.03.2022, respectiv Anexa 1 - 5 bucati. Persoana de contact: Catalin Mihai - mobil: 0744 519 310
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare a 5 (cinci) bucati Multifunctionale A3 color, conform conform caietului de sarcini nr. 235697 din 22.03.2022, respectiv a Anexei nr. 1 privind specificatia tehnica si a Catalogului cu specificatii tehnice a MAI nr. 839169/06.12.2021; 31.03.22
Furnizare a 2 (doua) bucati servere X86 cu 4 HDD – uri incluse conform caiet de sarcini nr. 235689/22.03.2022, respectiv Anexa 1 la caietul de sarcini privind specificatia tehnica; 31.03.22
Furnizare Multifunctionala A3 conform caiet de sarcini nr. 237260/16.12.2022, respectiv Anexa 1 la caietul de sarcini; 21.12.22
Servere X86 cu 4HDD incl., conf. ADV1280806/28.03.22 si caiet de sacini 235689/22.03.2022.  
Achiziţionare servicii de asistenta tehnica–dirigentie de santier ptr. lucrarile aferente obiectivului de investitii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA IMOBILELOR DIN CADRUL IPJ ALBA, PE STRADA I.C. BRATIANU, nr. 1B", cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5-Valul renovării/Axa 2, conf. caiet de sarcini nr. 135643/24.11.2023. 18.12.23
Achiziţionare servicii de asistenta tehnica–dirigentie de santier ptr. lucrarile aferente obiectivului de investitii “REABILITAREA SI MODERNIZAREA IMOBILELOR DIN CADRUL IPJ ALBA, PE STRADA I.C. BRATIANU, nr. 1B", cu finanţare din fondurile Europene aferente PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5-Valul renovării/Axa 2, conf. caiet de sarcini nr. 135643/24.11.2023.  
Achiziţia de Materiale didactice pentru dotarea sălilor de clasă/sălilor de grupă, pentru laboratorul multidisciplinar, cabinetul de asistenţă psihopedagogică şi sala de sport  
Furnizare de servere X86 cu 4 x HDD – uri incluse conform caiet de sarcini nr. 206579/15.12.2021, respectiv Anexa 1 la caietul de sarcini; 20.12.21
Furnizare de servere X86 conform caiet de sarcini nr. 2237259/16.12.2022, respectiv Anexa 1 la caietul de sarcini; 21.12.22
Servicii comunicatii date tip VPN, in conformitate caietul de sarcini nr. 85382/22.01.2018 avizatde MAI – DGCTI la data 12.12.2017 si anexa la caietul de sarcini cu locatiile si latimile de banda solicitate ptr servicii VPN. 26.02.18