Achiziţionarea de multifuncţional laser color – 2 buc., conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Produse solicitate: multifuncţional laser color cu funcţii de scanare, copiere şi printare laser color, format general A4 - 2 bucăţi.
Specificaţii tehnice minimale:
Tehnologie printare Laser
Mod de printare Color
Utilizare Business
Funcţii principale Printare, Scanare, Copiere
Conectivitate USB, Reţea
Format general impriman...
Achiziţionarea de multifuncţional laser color – 2 buc., conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Produse solicitate: multifuncţional laser color cu funcţii de scanare, copiere şi printare laser color, format general A4 - 2 bucăţi.
Specificaţii tehnice minimale:
Tehnologie printare Laser
Mod de printare Color
Utilizare Business
Funcţii principale Printare, Scanare, Copiere
Conectivitate USB, Reţea
Format general imprimanta A4
Tăvi alimentare hârtie (standard) lx 500 coli; A6-A3; dimensiuni personalizate
Printare fata/verso (Duplex) Automat
Alimentator automat de documente (ADF) Da
Pana la 100 originale; A6-A3; RADF sau Dualscan ADF
Scanare fata/verso automat (Duplex) RADF (two-pass)
Stand mobil cu roti Da
Set Tonere originale incluse Da
Tip display Touchscreen
Viteza de printare monocrom 25 ppm
Viteza de printare color 25 ppm
Rezoluţie printare (DPI) 1200 x 1200
Format scanner A3
Rezoluţie scanare (DPI) 600 x 600
Rezoluţie optica (ADF-DPI) 600 x 600
Funcţii scanner Scanare duplex
Viteza de copiere monocrom 25 ppm
Viteza de copiere color 25 ppm
Rezoluţie copiere (DPI) 600 x 600
Parametrii zoom 25 - 400%
Capacitate hârtie intrare (coli) 1150
Capacitate hârtie ieşire (coli) 250
Capacitate alimentare automata documente (ADF) 100
Număr tăvi hârtie 3
Frecventa procesor 1.8 GBz
Capacitate memorie 8 GB
Capacitate stocare 256 GB
Interfaţa 10/100/1,000-Base-T
Ethernet; USB 2.0;
Sistem de operare compatibil
Windows server 2016/2019
Windows 10
Termenul de livrare pentru toate produsele ce fac obiectul acestei achiziţii este de 15 de zile de la data semnării contractului de furnizare. Un produs este considerat livrat atunci când toate activităţile în cadrul contractului de furnizare sunt realizate şi echipamentul este acceptat de Autoritatea contractantă.
Echipamentele vor fi livrate cantitativ şi calitativ la Consiliul Judeţean Dolj, cu sediul în Calea Unirii, nr.19, loc. Craiova, jud. Dolj.
Produsele se vor livra în ambalaje sigilate, pe care să se poată identifica codul şi tipul produsului. Contractantul va ambala şi eticheta produsele furnizate astfel încât să prevină orice daună sau deteriorare în timpul transportului acestora către destinaţia solicitată.
Transportul şi toate costurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului.
Contractantul este responsabil pentru livrarea în termenul agreat al produselor şi se consideră că a luat în considerare toate dificultăţile pe care le-ar putea întâmpina în acest sens şi nu va invoca nici un motiv de întârziere sau costuri suplimentare. In cadrul derulării contractului ca urmare a unei situaţii de forţa majora pentru contractant, decalarea termenului de livrare se va face numai cu acordul autorităţii contractante, ca urmare a unei notificări şi doar în situaţii justificate de furnizor.
Contractantul va asigura toate documentaţiile, cablajele, conectorii, precum şi alte accesorii necesare conexiunilor, interconectării şi punerii în funcţiune (inclusiv la reţeaua electrică) a tuturor componentelor echipamentelor furnizate. Toate costurile vor fi incluse în preţul ofertei, orice modificare ulterioară a preţului nefîind acceptată.
Produsele livrate trebuie sa fie noi. Nu vor fi acceptate produse refolosite, remanufacturate, recondiţionate sau orice alte produse care au rezultat din refolosirea unor alte produse.
Suport tehnic
Pe toată durata contractului şi pe perioada de garanţie, contractantul va asigura suport tehnic. Contractantul va asigura şi indica un punct de contact dedicat personalului autorizat al Autorităţii contractante unde se va putea semnala orice problemă/defecţiune care necesită a fi tratată.
Recepţia produselor
Recepţia cantitativă şi calitativă are loc la sediul beneficiarului de către reprezentanţii desemnaţi ai autorităţii contractante, în condiţii tehnice impuse de cerinţele prezentului caiet de sarcini şi a contractului de furnizare în cadrul căruia se achiziţionează prezentele echipamente.
Recepţia trebuie realizată în termen de cel mult 5 zile de la data livrării bunurilor.
Valoarea estimata totala: 42.016 lei fara TVA.