Motopompa Honda originala, de ape reziduale, echipata cu un superb si fiabil motor Honda OHV in 4 timpi, cu dispozitiv integrat de alarma de ulei si isi mareste performantele cu un rotor conic special proiectat, cu eficienta ridicata la amorsare si la pompare.
Mare rezistenta la uzura, cu o probabilitate foarte redusa de a se bloca. Verificarile si curatirile sunt mai rapide la acest tip, carcasa fiind usor de de...
Motopompa Honda originala, de ape reziduale, echipata cu un superb si fiabil motor Honda OHV in 4 timpi, cu dispozitiv integrat de alarma de ulei si isi mareste performantele cu un rotor conic special proiectat, cu eficienta ridicata la amorsare si la pompare.
Mare rezistenta la uzura, cu o probabilitate foarte redusa de a se bloca. Verificarile si curatirile sunt mai rapide la acest tip, carcasa fiind usor de demontat din fixarea cu patru bolturi, asigurand acces rapid la rotor si blindaj, pentru intretinere. Pentru a face fata materialelor foarte abrazive, cum sunt nisipul sau pietrisul, pompa este echipata cu o etansare mecanica din carbura, rotor si carcasa spirala din fonta.
Motorul este fixat pe suporti din cauciuc, pentru reducerea vibratiilor si a tensiunilor in carcasa.
WT20 este livrata cu cuple si sita de aspiratie pentru a limita marimea deseurilor care pot intra in pompa. Ideale in constructii pentru lucrari grele cum ar fi: drenajul foselor din santier, a santurilor de cable si a pivnitelor inundate. Cu un debit de 710 l/min poate pompa apele care contin particule cu diametru de pana la 20 mm. Este deci recomandata in special pentru apele ce contin impuritati, pietris sau frunze moarte. Durabilitate mare, atat la nivelul corpului pompei, fabricat din otel moale, cat si la nivelul racordurilor de etanseitate fabricate din carbura de siliciu. Auto-amorsabila, aceasta porneste foarte usor, fara a fi nevoie sa adaugati apa in faza de