Feedback
I.D.: 86184995

Montare uşi din mase plastice - Penitenciarul Vaslui

Data publicarii
25.08.23 Exista 85.050 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50000000-5
Termenul limita pentru depunere:
01.09.23
Pretul estimativ:
4.462,61 RON - 4.462,61 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini montare usi din mase plastice nr. 39473 din 24.08.2023 Anexe.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţie directă de execuţie lucrări de reparaţii curente – montare a uşilor din mase plastice, inclusiv acesoriile+feroneria, la imobilele: "OBIECTIV: PAVILION DETENŢIE - D + P + 2E - Număr cadastral 76997-C18 ŞI POST CONTROL NR. 1 - Număr cadastral 76997 - C10", conform caiet de sarcini şi anexe ataşat. Ofertantul desemnat câştigător va efectua măsurători cu personal calificat înainte de demararea executării serviciilor ...
Achiziţie directă de execuţie lucrări de reparaţii curente – montare a uşilor din mase plastice, inclusiv acesoriile+feroneria, la imobilele: "OBIECTIV: PAVILION DETENŢIE - D + P + 2E - Număr cadastral 76997-C18 ŞI POST CONTROL NR. 1 - Număr cadastral 76997 - C10", conform caiet de sarcini şi anexe ataşat. Ofertantul desemnat câştigător va efectua măsurători cu personal calificat înainte de demararea executării serviciilor de inlocuire a uşilor din mase plastice. Oferta va include în mod obligatoriu: - Oferta financiară exprimată în lei fără TVA. oferta pe obiectiv va cuprinde toate lucrările necesare a fi efectuate la imobil. Preţul ofertat va include toate cheltuielile necesare producerii şi punerii în operă a materialelor inclusiv cheltuielile de transport la sediul Penitenciarului Vaslui (confecţionarea şi montarea tamplariei din PVC ). Depunerea ofertei este condiţionată de vizionarea în prealabil a clădirilor. Vizitarea se va face în intervalul de depunere a ofertelor, în intervalul orar 9.00 – 13.00, de Luni până Vineri. Procedura de achiziţii se finalizează prin încheierea unui Contract de achiziţie publică – lucrări, care intră în vigoare de la data semnării şi care ramane valabil până la recepţia finală a lucrărilor; Termenul de execuţie a lucrării este de maxim 30 zile de la primirea ordinului de începere a lucrărilor. Lucrările vor începe după semnarea contractului, predarea amplasamentului şi emiterea ordinului de începere. Specificaţiile tehnice sunt minimale. Se vor accepta alte specificaţii tehnice doar în condiţiile în care sunt superioare celor solicitate . Pe perioada de garanţie a lucrării, executantul va asigura gratuit întreţinerea acestora şi remedierea eventualelor defecţiuni. Executantul este obligat să respecte, în afara caietului de sarcini, toate prevederile standardelor, instrucţiunilor şi normativelor în vigoare la data execuţiei lucrării. Materialele introduse în lucrare vor corespunde calitativ prevederilor din normele în vigoare în România, atestate de certificate livrate de producător.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu