Procedură de atribuire ce are ca obiect încheierea unui contract de furnizare a produsului Modul Medevac -1cpl în conformitate
cu prevederile caietului de sarcini . 4960110 din 19.08.2024, și a Specificației tehnice nr. 4960109 din 19.08.2024,.Termenul
limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor
suplimentare: În a 6-a zi îna...
Procedură de atribuire ce are ca obiect încheierea unui contract de furnizare a produsului Modul Medevac -1cpl în conformitate
cu prevederile caietului de sarcini . 4960110 din 19.08.2024, și a Specificației tehnice nr. 4960109 din 19.08.2024,.Termenul
limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor
suplimentare: În a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita
clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor / candidaturilor : 11Solicitările de clarificare în legătură cu
documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate
„Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurare ATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului
egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere
a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în
cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice
(on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări" NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA,
întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă!Clauză suspensivăProcedura
de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauzei suspensive, în sensul că încheierea
contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului
făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației
privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu
modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat
câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această
destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 30 zile de la data
aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă
de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările
ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg
că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de
atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței
unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei
suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Ofertanţii sunt obligaţi să-şi menţină valabilă şi nemodificată oferta depusă în cadrul procedurii de achiziţie, până la momentul
încheierii angajamentului legal.