Pachetul include licenta software pentru Modul evidenta interventii lucrari pentru un numar de 70 utilizatori, servicii de configurare, customizare, instruire si punere in functiune aplicatie, storage, mentenanta si suport 12 luni, astfel:
- Configurare registre: 3 Zile-Om
- Customizari suplimentare conform solicitarilor clientului: 6 Zile-Om
- Configurare Rapoarte indicatori: 22 Zile-Om
- Configurare Rapoarte statistice/ ...
Pachetul include licenta software pentru Modul evidenta interventii lucrari pentru un numar de 70 utilizatori, servicii de configurare, customizare, instruire si punere in functiune aplicatie, storage, mentenanta si suport 12 luni, astfel:
- Configurare registre: 3 Zile-Om
- Customizari suplimentare conform solicitarilor clientului: 6 Zile-Om
- Configurare Rapoarte indicatori: 22 Zile-Om
- Configurare Rapoarte statistice/ Dashboarduri, testare interna: 18 Zile-Om
- Instruire si Operare paralela, 3 Zile-Om x 2 consultanti, in total: 6 Zile-Om
- Mentenanta legislativa, garantie si suport 12 luni de la data semnarii contractului. Asistenta tehnica se va realiza in limita a 10h/luna, iar lunar se va emite raportul de activitati de suport.
- Storage Server Dedicat, 500 Gb date
Service Level Agreement (SLA):
1. Raportarea unei probleme.
Clienti trebuie sa raporteze problema Furnizorului în următoarele moduri:
(a) prin telefon; sau
(b) prin e-mail, folosind template-ul Furnizorului;
(c) prin utilizarea on-line a sistemului de ticketing al Furnizorului (Furnizorul va oferi licenţa necesară pentru un contact pe cerere)
2. Program de suport normal.
Programul este de la 09:00-17:30 (România - ora locala) de luni până vineri cu excepţia sărbătorilor legale din România.
3. 24/7 Pentru fiecare element de software identificat într-o comandă ca fiind eligibil pentru 24/7, serviciul de sprijin va fi oferit 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.
4. Suport : daca un apel este complet, atun