Feedback
I.D.: 49940763

Modul Evidenta Interventii

Data publicarii
23.09.20 Exista 821.215 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 48311000-1
Pretul estimativ:
134.400,00 RON - 134.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pachetul include licenta software pentru Modul evidenta interventii lucrari pentru un numar de 70 utilizatori, servicii de configurare, customizare, instruire si punere in functiune aplicatie, storage, mentenanta si suport 12 luni, astfel: - Configurare registre: 3 Zile-Om - Customizari suplimentare conform solicitarilor clientului: 6 Zile-Om - Configurare Rapoarte indicatori: 22 Zile-Om - Configurare Rapoarte statistice/ ...
Pachetul include licenta software pentru Modul evidenta interventii lucrari pentru un numar de 70 utilizatori, servicii de configurare, customizare, instruire si punere in functiune aplicatie, storage, mentenanta si suport 12 luni, astfel: - Configurare registre: 3 Zile-Om - Customizari suplimentare conform solicitarilor clientului: 6 Zile-Om - Configurare Rapoarte indicatori: 22 Zile-Om - Configurare Rapoarte statistice/ Dashboarduri, testare interna: 18 Zile-Om - Instruire si Operare paralela, 3 Zile-Om x 2 consultanti, in total: 6 Zile-Om - Mentenanta legislativa, garantie si suport 12 luni de la data semnarii contractului. Asistenta tehnica se va realiza in limita a 10h/luna, iar lunar se va emite raportul de activitati de suport. - Storage Server Dedicat, 500 Gb date Service Level Agreement (SLA): 1. Raportarea unei probleme. Clienti trebuie sa raporteze problema Furnizorului în următoarele moduri: (a) prin telefon; sau (b) prin e-mail, folosind template-ul Furnizorului; (c) prin utilizarea on-line a sistemului de ticketing al Furnizorului (Furnizorul va oferi licenţa necesară pentru un contact pe cerere) 2. Program de suport normal. Programul este de la 09:00-17:30 (România - ora locala) de luni până vineri cu excepţia sărbătorilor legale din România. 3. 24/7 Pentru fiecare element de software identificat într-o comandă ca fiind eligibil pentru 24/7, serviciul de sprijin va fi oferit 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. 4. Suport : daca un apel este complet, atun
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu