Portal integrat pe care îl pot folosi, de acum, atât persoanele fizice, cât şi firmele care îşi au sediul oras:
• Persoanele fizice şi juridice îşi crează rapid câte un cont pe portal, în baza căruia pot depune online diverse solicitări. Primesc automat numărul şi data înregistrării cererii iar anumite date vor ajunge direct in aplicatia de taxe si impozite,regsitrul agricol,urbanism. Modulul le este util şi reprezentanţil...
Portal integrat pe care îl pot folosi, de acum, atât persoanele fizice, cât şi firmele care îşi au sediul oras:
• Persoanele fizice şi juridice îşi crează rapid câte un cont pe portal, în baza căruia pot depune online diverse solicitări. Primesc automat numărul şi data înregistrării cererii iar anumite date vor ajunge direct in aplicatia de taxe si impozite,regsitrul agricol,urbanism. Modulul le este util şi reprezentanţilor primăriei, deoarece permite configurarea în prealabil a tuturor tipurilor de solicitări, indiferent de compartiment/serviciu sau birou.
• Odată înregistrată, solicitarea poate fi completată cu alte documente (de exemplu: copie a cărţii de identitate, act de proprietate, cadastru, factură etc). ▪ Conţinutul solicitărilor online este stocat în siguranţă şi sincronizat integral cu baza de date a Registraturii şi managementul documentelor. Toate documentele depuse online vor fi sincronizate şi vor intra pe fluxul intern al documentelor, împreună cu toate copiile scanate depuse. În acest fel, toate documentele depuse online pot fi vizualizate de funcţionarii cărora le sunt adresate.
• Mai mult, portalul îi atenţionează pe funcţionari atunci când cetăţeanul sau reprezentantul societăţii care utilizează portalul a depus o solicitare nouă ori şi-a actualizat datele personale (ex. adresa de domiciliu/sediu).
Aşadar, comunicarea cu dumneavoastră va fi, de astăzi, mai simplă, mai rapidă, mai eficientă.
Platforma permite:
• înrolarea unui numar nelimitat de instit