Feedback
I.D.: 38609265

Modificare/Upgrade telecomanda aferenta sistemului de balizaj luminos al suprafetei de miscare

Data publicarii
23.09.19 Exista 340.641 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45316220-3
Termenul limita pentru depunere:
11.10.19
Pretul estimativ:
590.000,00 RON - 590.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1053869.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl constituie achizitia de servicii de proiectare si executia lucrarilor pentru upgrade telecomanda aferenta sistemului de balizaj luminos al suprafetei de miscare din cadrul Aeroportului International Avram Iancu Cluj R.A. prin asigurarea unui sistem de telecomanda redundant in ceea ce priveste cabinetul principal de comunicatii, inlocuirea unor echipamente care sunt depasite din punct de vedere fizic...
Obiectul contractului îl constituie achizitia de servicii de proiectare si executia lucrarilor pentru upgrade telecomanda aferenta sistemului de balizaj luminos al suprafetei de miscare din cadrul Aeroportului International Avram Iancu Cluj R.A. prin asigurarea unui sistem de telecomanda redundant in ceea ce priveste cabinetul principal de comunicatii, inlocuirea unor echipamente care sunt depasite din punct de vedere fizic si moral si actualizarea platformei software folosite. Specificaţiile tehnice şi cerinţele obligatorii a fi respectate de către operatorii economici sunt prevăzute în cadrul Caietului de Sarcini. Ofertanţii trebuie să răspundă integral cerinţelor minime incluse în Caietul de Sarcini, fără a limita funcţionalităţile ofertate. Nu se admit ofertele parţiale din punct de vedere cantitativ şi calitativ, ci numai ofertele integrale, care corespund tuturor cerinţelor minime stabilite prin Caietul de Sarcini din cadrul documentatiei de atribuire. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, solicitarile de clarificari vor fi transmise în SICAP. Data limită de transmitere a răspunsului la clarificări: 3 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu