1. Adaugare date, cand se introduc datele pentru titularul ajutorului, apoi ceilalti membri de familie cu datele personale, veniturile si se scoate la imprimanta cererea si declaratia pe propria raspundere, angajamentul de plata, fisa de verificare, raport de sinteza, dispozitie, referat, precum si celelalte documente pentru Agentia Judeteana de Prestatii, AJOFM.
Datele personale ale titularului si a membrilor pot fi prelu...
1. Adaugare date, cand se introduc datele pentru titularul ajutorului, apoi ceilalti membri de familie cu datele personale, veniturile si se scoate la imprimanta cererea si declaratia pe propria raspundere, angajamentul de plata, fisa de verificare, raport de sinteza, dispozitie, referat, precum si celelalte documente pentru Agentia Judeteana de Prestatii, AJOFM.
Datele personale ale titularului si a membrilor pot fi preluate automat din fostele ajutoare sociale, din fostele alocatii sau din ajutorul pentru incalzirea locuintei.
2. Modificare date, unde in functie de modificarile de venituri, adeverinte de somaj expirate, documente medicale expirate, ore de activitate in folosul comunitatii neefectuate, elibereaza dispozitii si referate de modificare, suspendare, incetare sau reluarea platii.
3. Creare anexe cu stabiliri, modificari, incetari, suspendari, reluari, anexa pentru AJOFM cu persoanele apte de munca, anexa cu orele de activitate.
4. Vizualizari: dosare in plata, dosare respinse, incetate, suspendate, reluate..