Componentele lucrării sunt următoarele:
„MODERNIZARE/REABILITAREA DRUMURILOR SI STRAZILOR DIN COMUNA REPEDEA, JUDETUL MARAMURES”
Valoarea estimata a contractului : 8.978.763,90 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii RON 8,889,865.25 lei
5.1.1 Organizare de santier - Lucrari de constructii RON 88,898.65 lei
Informatii referitoare la termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar...
Componentele lucrării sunt următoarele:
„MODERNIZARE/REABILITAREA DRUMURILOR SI STRAZILOR DIN COMUNA REPEDEA, JUDETUL MARAMURES”
Valoarea estimata a contractului : 8.978.763,90 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii RON 8,889,865.25 lei
5.1.1 Organizare de santier - Lucrari de constructii RON 88,898.65 lei
Informatii referitoare la termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire : 6 zile prin raportare la data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 zile
CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea finantarii pentru proiect, din care face parte prezentul contract,
respectiv aprobarea Comisiei Naţionale de Strategie şi Prognoză a proiectului. Avand in vedere dispozitiile Legii nr. 98/2016 si HG
nr. 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul
declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate ca urmare a aprobarii proiectului de catre
Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză. In cazul în care, indiferent de motive, nu se va obtine finantarea proiectului de la
Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză, Autoritatea Contractanta îsi rezerva dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c)
din Legea nr.99/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, dupa primirea notificarii din partea Comisia Naţională de Strategie şi
Prognoză cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica. Ofertantii din cadrul
acestei proceduri înteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul anularii
procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei
unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei
suspensive, asumându-si întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa.